تجدید میثاق کارکنان کتابخانه ها با آرمان‌های امام راحل(ره)

شهرری(پانا) - همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۸۷۰۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق کارکنان کتابخانه ها با آرمان‌های امام راحل(ره)

علیرضا مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم با بیان اینکه کتابداران حلقه واسط میان نویسندگان و نخبگان با افراد جامعه هستند، گفت: کارکنان نهاد کتابخانه ها عمومی نقش برجسته ای در انتقال ارزش های ملی، اسلامی و انقلابی به جامعه به خصوص نسل جوان دارند.

وی با اشاره به این که معرفی کتاب ها و ایجاد انگیزه در میان نسل جوان برای مطالعه کتاب ها با موضوعات اسلامی و انقلابی از مهمترین وظایف کتابداران محسوب می شود، ادامه داد: کتابداران با ایجاد انگیزه در میان نسل جوان کشور ارزش ها و آرمان های بلند امام خمینی (ره) را در جامعه ترویج می دهند.

مختارپور ادامه داد: نویسندگان و مولفان به عنوان نخبگان خوراک فرهنگی جامعه را تولید می کنند، ولی معرفی این آثار برای مردم و نسل جوان بر عهده کتابداران است.

وی تاکید کرد: ارزش هایی که توسط امام راحل در روند انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و ارزش های مدافعان حرم باید از طریق کتاب در میان افراد جامعه ترویج شود.

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

/خبرنگار: مهدی مرواریدزاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار