برگزاری دوره ضمن خدمت جریان شناسی فرهنگی دردبستان شهید قدوسی آموزش و پرورش ناحیه۲ شهر ری

شهر ری(پانا) - به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی دبستان شاهد شهید قدوسی ناحیه۲ شهر ری و مشارکت مرکز آموزش نیروی انسانی دوره ضمن خدمت جریان شناسی فرهنگی در آموزش و پرورش برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۰۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت جریان شناسی فرهنگی دردبستان شهید قدوسی آموزش و پرورش ناحیه۲ شهر ری

زهرا گل محمدی ، مدیر آموزشگاه درباره اهداف دوره گفت: اصل بالا بردن و بروز کردن مهارت های معلمی اصلی انکار ناپذیر در مدیریت منابع انسانی در مدارس می باشد و در این راستا با هدف آشنا ساختن معلمین گرامی با روش های جدید ، برگزاری این دوره در دستور کار این آموزشگاه قرار گرفت.

یاری کارشناس مسئول مرکز آموزش نیروی انسانی ناحیه۲ری درباره مراحل اجرای دوره گفت: با هماهنگی با مرکز آموزش نیروی انسانی این دوره با هدف آشنا ساختن معلمین با روش های جدید ویژه" روش اکتشافی هدایت شده" که جریانی نوین در آموزش و پرورش می باشد برگزار شد.

در این دوره با دعوت از مدیران موفق برخی از مراکز که "روش اکتشافی هدایت شده" در آن اجرایی شده بود سعی شد جزئیات این روش به سمع همکاران برسد.

یاری افزود: این دوره ۱۶ ساعته در چهار روز کاری در محل دبستان شاهد شهید قدوسی برگزار شد که با تمهیدات مدیریت این آموزشگاه امکان حضور کادر آموزشی و پرورشی مدارس همجوار این آموزشگاه امام علی (ع) و ۱۸ دی فراهم آمد. در طول دوره کتاب آموزشی این روش به کلیه شرکت کنندگان اهدا شد.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار