فرماندار پیشوا:

استفاده از خرد جمعی در مباحث امنیتی یک ضرورت است

پیشوا (پانا) - فرماندار پیشوا استفاده از خرد جمعی را بنای مدیریت اجرایی شهرستان در مباحث امنیتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۰۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از خرد جمعی در مباحث امنیتی  یک ضرورت است

حسین عباسی در آئین تکریم و معارفه دادستان شهرستان پیشوا اظهار داشت: قوه قضائیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ضامن اجرای عدالت و پناهگاه مردم است و به لحاظ تظلم خواهی و قضاوت عادلانه و همچنین مبارزه با جرم، فساد و جنایت و ترویج، بسط و توسعه عدالت در جهت قوام ساختار نظام و حاکمیت جایگاه ویژه دارد.

وی درادامه افزود:در دادسراها به‌عنوان جزئی از مجموعه قضایی باوجود دادستان‌های خوب و فعال و مسلط بر حقوق و قوانین زمینه انجام مأموریت‌ها و تکالیف به‌خصوص در حوزه امنیت که از اهمیت فوق‌العاده و ویژه‌ای برخوردار است مهیا می‌گردد .

فرماندار شهرستان پیشوا تاکید کرد: شاه‌بیت تشکیل حکومت و نظام جمهوری اسلامی اجرای احکام الهی و اسلام و برقراری عدالت است.

عباسی خاطرنشان کرد:در موقعیت و شرایط حساس کشور همکاری، تعامل،هم‌افزایی و بالاتر ازآن همپوشانی میان دستگاه ها یک نیاز و ضرورت اساسی و مهم است.

وی در بخش دیگری از بیاناتش تصریح کرد:امروزه هم به لحاظ مسائل بین‌المللی ازجمله فشارهایی که آمریکا علیرغم عدم همراهی عمده کشورها ولی با حمایت برخی کشورهای کوچک با تحریم دنبال می‌کند و درصدد ایجاد اختلاف،چند دستگی و گسست میان مردم و مسئولان است و هم به لحاظ برخی مسائل داخلی،وحدت، همدلی و همگرایی بین همه قوای کشور بیش‌ازپیش ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان پیشوا امنیت را پایه و اساس پیشرفت و توسعه منطقه دانست و گفت: یکی از ارکان مهم و اصلی تأمین امنیت مردم، بخش قضاست و دادستان در این عرصه نقش مهم و مؤثری را در جهت کشف جرم و تعقیب متهم، رسیدگی به شکایات مردم، جدیت در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و احقاق حقوق عامه برای تقویت اعتماد عمومی و کسب رضایتمند مردم بر عهده دارد.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار