مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان در شهرستان خدابنده اظهار داشت:

تکریم بازنشستگان فرهنگی به عنوان تاثیر گذاران در تعلیم وتربیت کشور از الزامات است

زنجان(پانا)- احمد صافی مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان در شهرستان خدابنده اظهار داشت: تکریم بازنشستگان فرهنگی به عنوان تاثیر گذاران در تعلیم وتربیت کشور از الزامات است.

کد مطلب: ۸۷۰۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تکریم بازنشستگان فرهنگی به عنوان تاثیر گذاران در تعلیم وتربیت کشور از الزامات است

احمد صافی مشاور وزیر آموزش وپرورش در امور بازنشستگان در مراسم تقدیر از بازنشستگان سال 1396 ادارات آموزش وپرورش خدابنده ، بزینه رود، افشار و سجاس رود اظهارداشت: بزرگترین نعمت برای انسان یاد گرفتن و یاد دادن است، به طوری که در همه مکاتب و ادیان نیز بر یادگیری تاکید شده است.

مشاور وزیر در امور بازنشستگان وزارت آموزش وپرورش بیان داشت:باید بر بازنشستگان بالید که 30 سال به فرزندان این سرزمین آموزش داده اند چراکه ماحصل همه معلمان چه شاغلین چه بازنشستگان در دانش آموزان دیده می شود و موفقیت آنان نشان از اندیشه و کار معلمان شان دارد .

صافی ادامه داد: شغل معلمی عشق است ، شغل آخرتی است چراکه حیات و زندگی دادن به یک نفر مثل نجات یک جامعه است و خودمان باید اعتقاد داشته باشیم که معلمی بسیار ارزشمند است و تمام حرفها ، کلمات ، رفتار و کردار و منش معلمان ارزشمند و تاثیر گذار است.

وی با ذکر این مطلب که تربیت جریان رشد انسان توسط معلمان است افزود: تمامی معلمان ارزشمند هستند ولی معلمان ابتدایی به لحاظ کار ریشه ای کردن و پایه گذار بودن کارشان ارزشمندتر است.

مشاور وزیر آموزش وپرورش در سخنان خود با ذکر این نکته که معلم انسان ساز هست، معلمی را فرصتی دانست که نصیب هر کس نمی شود و گفت: باید قدر دان این فرصت و منزلت بود.

وی اظهار داشت: خوشحایم که خانم رشتچی مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان است و از توانایی و ظرفیت یک خانم برای ارتقا تعلیم وتربیت استفاده می شود.

وی ضمن تقدیر از برگزار کتتدگان مراسم تجلیل از بازنشستگان توسط استان زنجان این کار را ارزشمند دانست و گفت: بازنشستگان کاشف استعدادهای دانش آموزان کشور بوده اند و بازنشستگی یک دوران مهم و نیازمند برنامه ریزی دقیق است.

صافی در ادامه به برنامه ریزی های وزارت آموزش وپرورش برای ارتقا جایگاه بازنشستگان اشاره کرد و بیان نمود: سعی می شود باشگاه های رفاهی خاص بازنشستگان در سراسر استان ها احداث و راه اندازی شود.

وی در پایان سخنان خوداستفاده از فکر ، اندیشه و تجربه بازنشستگان در جهت ارتقای نظام تعلیم وتربیت به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار