اولین جلسه مدیران دوره اول متوسطه ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

ارومیه(پانا)-اولین جلسه مدیران متوسطه دوره اول آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در دبیرستان معصومه این مدیریت برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۰۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه مدیران دوره اول متوسطه ناحیه 2 ارومیه برگزار شد

محمد مجرد در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت مدیران مدارس در سالتحصیلی گذشته و اقدامات قابل تقدیر در سالتحصیلی جدید، اظهارداشت: کارآمدی ، توانمندی و صمیمت نیروی انسانی این مدیریت از مهم ترین ویژگی های آن است که اجرای مطلوب و به نحو احسنت برنامه ها علی رغم برخی کمبود ها خود دلیلی بر این ادعاست.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه از اجرای موفق برنامه های پروژه مهر و سایر برنامه ها از جمله المپیاد ورزشی مدارس و برنامه راهیان نور و راهپیمایی با شکوه 13 آبان و پدافند غیر عامل در مدارس تشکر و قدردانی کرد.

وی شاداب سازی و ایجاد نشاط در فضای آموزشی طبق سند تحول بنیادین را از مدیران خواستار شد و گفت برخی مدارس در موضوع یادگیری مهارتهای زندگی و اجتماعی ضعیف عمل میکنند که نیاز جامعه امروز یادگیری مهارتهای مهم زندگی است.

مجرد دوره متوسطه اول را از مقاطع حساس تحصیلی در دانش آموزان برشمرد و گفت: این مقطع تحصیلی دوره انتخاب های اثرگذار و سرنوشت ساز بوده و به جهت گذر دانش آموزان از دوره نوجوانی به جوانی باید بیشتر مورد توجه آموزش و پرورش و خانواده ها قرار گیرد.

وی ایجاد اندیشه و خرد جمعی و تمرکز زدایی و کاربردی کردن برنامه ها در این دوره تحصیلی را خواستار شد و از مدیران مدارس خواست تا در این زمینه بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه نیز در این جلسه با تاکید بر داشتن برنامه مدون برای اجرای طرح های ابلاغ شده خصوصا طرح تعالی مدیریت روند اجرائی این طرح را تشریح و از مدیران مدارس خواست طرح ایران مهارت در جلسات شورای دبیران بررسی و اقدامات لازم طبق شیوه نامه ها صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار