اجرای ویژه برنامه های هفته ملی دیابت در منطقه 20

شهرری(پانا)- معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 از اجرای ویژه برنامه های هفته ملی دیابت و خدمات رایگان سلامت محور در محلات منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ویژه برنامه های هفته ملی دیابت  در منطقه 20

حجت الاسلام معبودی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته ملی دیابت شش ایستگاه سلامت محور با موضوع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شهروندان در خصوص پیشگیری و کنترل دیابت با ارائه خدمات رایگان از جمله مشاوره و غربالگری قند خون ویژه دیابتی ها در میادین میوه و تره بار و موقعیت های پرتردد این منطقه برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه های این هفته با محوریت مراکز فرهنگی،سراهای محله و کانون های دیابت به اجرا می رسد، افزود: اجرای برنامه گفت و گو در شهر با محوریت موضوع دیابت و خانواده در بوستان ایثار از دیگر برنامه های این مناسبت است که با هدف جلب مشارکت شهروندان و هم افزایی برگزار می شود.

حجت الاسلام معبودی اطلاع رسانی و افزایش آگاهی های عمومی در خصوص بیماری دیابت و عوارض ناشی از آن با اولویت پیشگیری و کنترل را از مهمترین اهداف برنامه های هفته ملی دیابت برشمرد و برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه های تفریحی ویژه اعضای کانون دیابت ، کارگاه های آموزشی دیابت ، تورهای گردشگری ویژه دبیران کانون دیابت محلات ، جشنواره غذا و شیرینی دیابتی را از دیگر برنامه های مناسبتی هفته ملی دیابت عنوان کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: برنامه های تدارک دیده شده هفته ملی دیابت با هماهنگی وزارت بهداشت و همکاری اداره سلامت این منطقه از 19 آبان آغاز شده و تا 25 ادامه دارد.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار