مدیر آموزش و پرورش چاراویماق خبر داد:

جذب و هزینه کرد 8 میلیاردی برای نوسازی مدارس چاراویماق

تبریز(پانا)- مدیر آموزش و پرورش چاراویماق از جذب و هزینه کرد 850 میلیون تومان برای نوسازی تجهیزات مدارس در این شهرستان از آبان 96 تا آبان 97 خبر داد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات نوسازی تجهیزات مدارس جذب شده است.

کد مطلب: ۸۶۹۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب و هزینه کرد 8 میلیاردی برای نوسازی مدارس چاراویماق

حبیب مهدوی در جلسه شورای آموزش و پرورش چاراویماق افزود: آموزش و پرورش عشایری با هدف بسط عدالت آموزشی و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان تاسیس شده است .
وی با بیان اینکه دو درصد از جمعیت 3.9 میلیون نفری آذربایجان شرقی را عشایر تشکیل می دهند، ادامه داد: حرکت در چارچوب طرح ملی و جامع ساماندهی عشایر، حفظ هویت عشایر و بهره مندی جمعیت دانش آموزی عشایر منطقه از مزایای این گونه مدارس از دیگر اهداف این مدارس است .
وی ایجاد امید بیشتر به آینده ای روشن و ارتقا جایگاه معلمان و توسعه مشارکت های مردمی را از دستاورد های وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع و تلاش در راستای کیفیت بخشی آموزشی و نظارت مستمر بر عملکرد مدیران و ساماندهی نیروی انسانی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این حوزه است .
معاون فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه گفت: مهمترین رکن هر سازمانی، نیروی انسانی کارآمد آن سازمان است که با بهره مندی از علم و تفکر موجب موفیقت آن سازمان می شوند .
سعید فاتح افزود: آموزش و پرورش به دلیل پرورش نیروهای انسانی کارآمد و تولید علم جایگاه ویژه ای در جوامع دارد .
وی با اشاره به فرهنگ ساز بودن آموزش و پرورش گفت: اهمیت فرهنگ سازی بیشتر و تاثیرگذارتر از سایر زیر ساخت هاست و باید به این موضوع توجه ویژه ای شود .
معاون فرماندار چاراویماق همچنین از برپایی کلاس های درس در 84 باب کانکس در این شهرستان خبرداد و گفت: استفاده از کانکس به عنوان فضای آموزشی برای رفع نیاز در شرایط ضروری است و فضای مناسب آموزشی برای دانش آموزان شهرستان چاراویماق باید ایجاد شود .

بیش از 6 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان چاراویماق در حال تحصیل هستند
مدیر آموزش و پرورش چاراویماق نیز در این جلسه از جذب و هزینه کرد 850 میلیون تومان برای نوسازی تجهیزات مدارس در این شهرستان از آبان 96 تا آبان 97 خبر داد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات نوسازی تجهیزات مدارس جذب شده که با توجه به بالا بودن تعداد مدارس و قرارگرفتن بیشتر آنها در مناطق روستایی، به اعتبارات بیشتری نیاز است .
قربانعلی اسدی گفت: مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای بیگلرکندی در حال تکمیل است که امیدواریم در آینده نزدیک با حضور خیران مدرسه ساز و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری برسد .

شهرستان چاراویماق دارای 2 بخش به نام‌ های مرکزی شامل دهستان‌ های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب ‌غربی، ورقه و قوری‌ چای شرقی و شادیان شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب‌ شرقی، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و 248 آبادی است .
این شهرستان با حدود 31 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار