برگزاری بیست و چهارمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور با حضور لاریجانی در تبریز

تبریز (پانا)- رییس اتاق بازرگانی تبریز  گفت: بیست و چهارمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در تبریز برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۹۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و چهارمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور با حضور لاریجانی در تبریز

صمد حسن زاده در جمع خبرنگاران از برگزاری بیست و چهارمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این همایش یکم آذر با حضور رئیس مجلس و وزیر صنعت و معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان این‌که همایش با شعار "الگوی دیپلماسی اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی" در تالار پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: قرار است علاوه بر هیات‌های اقتصادی از 32 استان کشور، مسئولان اقتصادی کشورهای عراق، ترکیه، جمهوری آذربایجان و نخجوان و سفرای کشورهای اتریش، آلمان و اتریش در تهران حضور داشته باشند.

وی با اشاره به آثار و نتایج سلسله همایش های گذشته توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز گفت: رفع مشکلات فعالان اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید از جمله آثار این همایش بوده است.

حسن‌زاده ادامه داد: قانون بهبود محیط کسب و کار، تشکیل شوراهای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، اصلاح قوانین مالیاتی، گمرکی، بانکی و کار از دیگر دستاوردهای همایش های گذشته بوده است.

رییس اتاق بازرگانی تبریز با تأکید بر این‌که برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور نیازمند همکاری و تعامل بخش خصوصی و دولت هستیم، تصریح کرد: به معنای واقعی کلمه با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن مواجه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار