نماینده مردم شهرستانهای سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی :

فعالیت های قرآنی در تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان موثر است

سنندج(پانا)-سید احسن علوی نماینده مردم شهرستانهای سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دارالقرآن سنندج فعالیت های قرآنی را در تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان موثر دانست.

کد مطلب: ۸۶۹۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های قرآنی در تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان موثر است

سید احسن علوی روز گذشته به همراه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان، مسئولین اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل و دست اندرکاران امر از دار القرآن سنندج بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت .

سید احسن علوی در حاشیه بازدید از این مرکز قرآنی با تاکید بر ضرورت گسترش فعالیت های قرآنی ، قول مساعدی نیز مبنی بر حمایت مالی در جهت توسعه برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری دارالقرآن سنندج داد .

هم چنین حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز در این برنامه گزارشی از فعالیت های قرآنی دانش آموزان و برنامه های در حال اجرای استان ارائه کرد .

وی ضمن تشریح وضعیت فعالیت دار القرآن های استان و برنامه های این مراکز ، خواستار حمایت مسئولین از برنامه های قرآنی و تجهیز این مراکز برای ارائه خدمات بیشتر و بهینه شد .

نریمانی در ادامه گفت : هم اکنون یازده دارالقرآن در سطح شهرستانها و مناطق تابعه استان فعالیت دارد و دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های این مراکز تحت آموزش های صحیح روخوانی ، قرائت ، تجوید ، مفاهیم و حفظ قرار می گیرند .

وی در ادامه گفت : در سال تحصیلی جاری یکی از محوری ترین برنامه های این مراکز اجرای طرح حفظ جزء سی ام قرآن کریم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار