هنرستان های تربیت بدنی دخترانه مراغه قطب ورزش بانوان می شوند

فعالیت ۸سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی در مراغه

مراغه (پانا )-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: تبدیل هنرستان های تربیت بدنی دخترانه مراغه به قطب ورزش بانوان این شهرستان ، خط و مشی آموزش و پرورش است ،

کد مطلب: ۸۶۹۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان های تربیت بدنی دخترانه مراغه قطب ورزش بانوان می شوند

جلیل اسلامی در مراسم افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در هنرستان تربیت بدنی صدیقی گفت: ورزش راه و جاده ایجاد جامعه با نشاط و دور از آسیب های اجتماعی را هموار می کند.

وی به اهمیت ورزش در توسعه سلامت جامعه اشاره و افزود : احیای ورزش ها در همه حیطه ها و سنین های مختلف بایستی نهادینه شود.

مدیر آموزش و پرورش مراغه با بیان اینکه ایجاد انگیزه برای توسعه ورزش های همگانی و دانش آموزی در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد ،ادامه داد: این مجموعه در توسعه ورزش قهرمانی و اجرای برنامه های ورزشی این شهرستان همیشه پشتیبان سایر ادارات بوده و به این عنوان افتخار می کند.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه تبدیل هنرستان های تربیت بدنی دخترانه مراغه به قطب ورزش بانوان این شهرستان ، خط و مشی آموزش و پرورش است ،افزود : هم اکنون 8سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش برای فعالیت ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان وجود دارد.

توسعه ورزش قهرمانی در گرو توجه به ورزش مدارس

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این آیین گفت: شهدا،قهرمانان و پهلوانان ماندگارند و بهتری الگوی اخلاقی برای ورزشکاران می باشند.

مهدی نوایی با اشاره به اینکه زیر بنای سایر علوم ،عقل سالم و بدن سالم است ،افزود : ورزش فرد را تنومند ،قوی و آستانه تحمل شخص را بالا می برد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزش های پایه در آموزش و پرورش شکل می گیرد ،اظهار کرد : اگر به دنبال توسعه ورزش قهرمانی هستیم ،بایستی به ورزش پایه توجه بیشتری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار