مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

وظیفه ما آگاهی بخشی به نسل جوان از ارزش های 8 سال دفاع مقدس است

تهران (پانا) - جلسه ستاد راهیان نور استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران و دیگر اعضا در مقر سپاه سیدالشهدا استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۹۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه ما آگاهی بخشی به نسل جوان از ارزش های 8 سال دفاع مقدس است

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم در یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی ، اظهارداشت: وظیفه ما آگاهی بخشی به نسل جدید از ارزش های پیدا و پنهان 8 سال دفاع مقدس می باشد، ارزشهایی که هر کدام سرشار از درسهای بزرگی از ایثار ، ایمان ، انسان دوستی و از خودگذشتگی را می تواند برای فرزندانمان به ارمغان بیاورد.

وی افزود: این جنگ افزارها و ادوات نظامی نبود که جوانان ما را در جبهه های حق علیه باطل به پیروزی رساند بلکه ارزشهای والای این جوانان بود که سبب پیروزی ما در میدان های بزرگ می گردید .

فولادوند ، ضمن تقدیر از پشتیبانی همه مسئولین در برگزاری کاروان های راهیان نور در سال های گذشته ، گفت: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران امسال نیز با تمامی ظرفیت و توانایی های خود آماده پشتیبانی و برگزاری کاروان های راهیان نور در سطح استان می باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با تاکید بر کیفیت بخشی این اردوها به جای نگاه کمّی به آن ، تصریح کرد: باید امنیت و آسایش لازم را در این اردوها به شکل کامل برای دانش آموزان مان فراهم کنیم .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود توجیه و تبیین طرح های مختلف از جمله طرح های بسیج دانش آموزی را در شناساندن ارزش های دفاع مقدس به دانش آموزان و نسل حدید بسیار موثر دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار