پویایی و نشاط در خبرگزاری پانا موج می زند

نماینده مردم رفسنجان وانار با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در چهارمین نمایشگاه مطبوعات استان کرمان گفت: مسئولین باید از خبرنگاران دانش آموز حمایت کنند تا انگیزه بیشتری جهت حضور در عرصه های مختلف داشته باشند.

کد مطلب: ۸۶۹۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پویایی و نشاط در خبرگزاری پانا موج می زند

احمد انارکی محمدی که به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از غرفه خبرگزاری پانا بازدید بعمل آورد حضور دانش آموزان را در خبرگزاری پانا نشان از رشد فکری آنها دانسته وگفت: یکی از راههای تقویت روحیه پرسشگری و مطالبه محوری در میان دانش آموزان جذب آنها درخبرگزاری پانا است

انارکی افزود: تربیت اجتماعی که مهمترین رسالت خبرگزاری پانا است از طریق شناسایی و جذب دانش آموزان صورت میگیرد .

وی گفت:با توجه به علاقه زیاد دانش آموزان و استقبال از حضور در این خبرگزاری در اولین فرصت جلسه ای جهت رفع موانع پیش روی خبرنگاران دانش آموز و خبرگزاری پانا برگزار خواهد شد.

وی خبرگزاری پانا را مرکزی جهت تربیت خبرنگاران توانمند استان کرمان دانسته و افزود:دنیای مطبوعات بر دو اصل اساسی استوار است که همان عدالت و انصاف می باشند لذا باید این دو اصل را به قشر جوان آموزش داد .

لازم به ذکر است گزارشی از فعالیتهای پانا جهت آشنایی بیشتر با برنامه های انجام شده در پانا بیان شد که جذب و آموزش و ساماندهی بیش از 5000 خبرنگار دانش آموز در استان کرمان یکی از این موارد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار