بخشدار مرکزی پیشوا:

ناهماهنگی میان ادارات موجب عدم اثربخشی برنامه های مبارزه با مواد مخدر می شود

پیشوا(پانا) - بخشدار مرکزی شهرستان پیشوا گفت: همه ادارت در بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر باید دست به دست هم دهند و در غیر اینصورت اقداماتی که صورت می‌گیرد، نمود و اثربخشی چندانی نخواهد داشت.

کد مطلب: ۸۶۸۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ناهماهنگی میان ادارات موجب عدم اثربخشی برنامه های مبارزه با مواد مخدر می شود

احمد ملایری درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پیشوا بیان کرد: اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیشوا در خط عملیاتی جبهه مبارزه با مواد مخدر قرار دارند.

وی در ادامه گفت: همه ما مدیران علاوه بر وظایف ذاتی خود، وظایف مضاعف دیگری از جمله پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر نیز بر گردنمان است.

ملایری تاکید کرد: همه ادارت باید در بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر دست به دست هم دهند و در غیر اینصورت اقداماتی که صورت می‌گیرد نمود و اثربخشی چندانی نخواهد داشت, مثلا اگر قرار است آموزش و پرورش کاری را انجام دهد همه باید ورود پیدا کنیم.

بخشدار مرکزی پیشوا تصریح کرد: به دلایل مختلف از جمله تعارضات فرهنگی و یا کاستی در مسائل تربیتی، خانوادگی و اخلاقی، بیکاری، مشکلات اقتصادی و ... تمایل به بزه کاری افزایش می یابد که اگر غفلتی در راستای پیشگیری از آنها صورت بگیرد، آثار و تبعات فراوانی اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار