معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز خبر داد :

چهارمین کارگاه تخصصی آموزشی ـ توجیهی سلامت دهان ودندان دانش آموزان برگزار شد

البرز (پانا)-فرشید علیزاده، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز گفت : چهارمین کارگاه تخصصی آموزشی – توجیهی اجرای برنامه تحول سلامت دهان ودندان دانش آموزان و ارائه خدمت وارنیش فلوراید تراپی با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ویژه مراقبین سلامت مدارس ومجریان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۶۸۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین کارگاه تخصصی آموزشی ـ توجیهی سلامت دهان ودندان دانش آموزان برگزار شد

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش البرز با اشاره به سیاست ها و برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد : برنامه ها و فعالیت های مراقبین سلامت در استان می بایست همسو و هم جهت با سیاست ها و برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش باشد .

وی با اشاره به زحمات ارزشمند مراقبین سلامت در مدارس افزود : از زحمات دلسوزانه مراقبین در تأمین، حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان و همچنین همکاری ارزشمند این عزیزان برای اجرای برنامه تحول سلامت دهان ودندان دانش آموزان و ارائه خدمت وارنیش فلوراید تراپی تقدیر و تشکر می گردد .

در بخش دیگری از این کارگاه آموزشی ، دکتر ناصری، مدیر واحد سلامت دهان ودندان معاونت بهداشتی ،گزارش مختصری از نحوه اجرای طرح درسال تحصیلی 97-1396 و پوشش 215 هزار نفری دانش آموزان ابتدایی ارائه نمود .

در ادامه دکتر خرمیان ، عضو هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه البرز(متخصص دندانپزشکی کودکان) به صورت تخصصی مباحث علمی و موردنیاز اجرای طرح در مدارس را برای مراقبین سلامت توضیح دادند.

در خاتمه، حیدریان ، مدیر فناوری اطلاعات معاونت بهداشتی، گزارشی در خصوص ثبت نتایج معاینات و اقدامات انجام شده در سامانه سیب ارائه نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار