رئیس اداره بهزیستی اردستان :303 زن در اردستان سرپرست خانوار هستند

اردستان، اصفهان (پانا) - رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: اردستان ۳۰۳ نفر زن سرپرست خانوار دارد که توانمندسازی آنها رویکرد جدید بهزیستی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۶۸۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره بهزیستی اردستان :303  زن در اردستان سرپرست خانوار هستند

محمدعلی مطلب زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع خدمات زنان سرپرست خانوار در بهزیستی تا قبل از سال ۹۱ حمایتی بود که بعد از آن رویکرد توانمند سازی به خود گرفت و در سال ۹۳ بخشنامه هایی بوده که از چرخه حمایتی خارج شده است.

وی افزود: اشتغال مهم ترین موضوع توانمندسازی زنان سرپرست بوده که در امور کمیسیون مطرح شده تا به رویکرد مناسبی در خصوص توانمندسازی آنها دست پیدا کنیم.

رئیس بهزیستی اردستان گفت: بعضی از این وام های خود اشتغالی در چند سال اخیر انحراف به وجود آورد و خانواده ها نتوانستند بهره برداری درستی از آن داشته باشند.

مطلب زاده خاطرنشان کرد: در موضوع هدفمندی حمایت از زنان سرپرست خانوار بیمه آنها به صورت رایگان برای شخص انجام می شود که در سال های اخیر اشتغال زایی خوبی در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه زنان اردستان درآمد کافی ندارند، تصریح کرد: وجود ۳۰۳ نفر زن سرپرست خانوار در حوزه بهزیستی اردستان به ثبت رسیده است.

رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: ایجاد نمایشگاه هایی برای فروش تولیدات زنها می تواند انگیزه ای برای دیگر زنان سرپرست باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار