مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال درباره دیدار با صدرنشین لیگ برتر

تهران (پانا) – سازمان لیگ درخواست باشگاه استقلال برای تغییر تاریخ دیدار مقابل پدیده را در هفته دوازدهم لیگ برتر نپذیرفته است و این تیم باید به دنبال ورزشگاهی جدید برای میزبانی این بازی باشد.

کد مطلب: ۸۶۸۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال درباره دیدار با صدرنشین لیگ برتر

استقلال که با سه بازی بدون برد و وداع با جام حذفی اوضاع و احوال خوبی ندارد طبق برنامه سازمان لیگ برتر باید این هفته و در روز جمعه مقابل پدیده یکی از آماده‌ترین تیم‌های این فصل فوتبال ایران قرار بگیرد و برای فرار از بحران، جدالی سخت را با شاگردان یحیی گل محمدی داشته باشد.

طبق برنامه سازمان لیگ، استقلال در این دیدار میزبان است و بر اساس روال همیشگی باید در ورزشگاه آزادی از پدیده مشهد پذیرایی کند اما دیدار حساس روز شنبه تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد باعث شده تا مسئولان این ورزشگاه تاکید داشته باشند که نمی‌توانند به استقلال اجازه دهند 24 ساعت قبل از فینال در زمین این ورزشگاه به میدان بروند؛ اخطاری که باعث شد استقلال از سازمان لیگ درخواست کند که تاریخ دیدار با پدیده مشهد را تغییر دهد اما برنامه فشرده نیم فصل اول باعث شد تا سازمان لیگ با این درخواست مخالفت کرده و تاکید کند که بازی در تاریخ مقرر باید برگزار شود.

تاکید سازمان لیگ و باشگاه پدیده به برگزاری بازی در تاریخ مقرر از یکسو و از سوی دیگر اصرار مسئولان ورزشگاه آزادی بر صادر نکردن مجوز بازی در این ورزشگاه به علت آماده‌سازی برای دیدار فینال باعث شده تا تنها یک گزینه پیش‌روی استقلال قرار بگیرد؛ آنها باید در ورزشگاه دیگری به غیر از آزادی از پدیده میزبانی کنند. ابتدا بحث پیشنهاد میزبانی در ورزشگاه تختی در هفته گذشته مطرح شد اما باشگاه استقلال با این موضوع مخالفت کرد و تاکید داشت باید در آزادی میزبان باشد و شاید تا امروز هم امید داشتند که این بازی با تصمیمی مدیریتی از سمت سازمان لیگ لغو شود اما دقایقی قبل سایت فدراسیون فوتبال با انتشار اسامی داورهای این مسابقه اعلام کرد که نام ورزشگاه میزبان متعاقبا اعلام خواهد شد.

با این وضع استقلال باید دور بازی در ورزشگاه آزادی را خط بکشد و به دنبال زمینی جدید برای میزبانی این مسابقه باشد. وضع زمین ورزشگاه تختی که فراتر از فاجعه است و اصولا باید در آن ضد فوتبال بازی کرد تا نتیجه گرفت و رو به بازی مستقیم آورد. اما شاید استقلالی‌ها یک گزینه دیگر هم برای این هفته داشته باشند. پیکان که بازی‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه شهدای شهر قدس انجام می‌دهد این هفته مهمان پارس جنوبی جم است و اوضاع خوب زمین این ورزشگاه در حاشیه تهران می‌تواند گزینه مناسبی برای دیدار استقلال و پدیده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار