نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه 17 شهریور فیروزکوه

فیروزکوه(پانا) - در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه هفده شهریور شهرستان فیروزکوه نواخته شد.

کد مطلب: ۸۶۸۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه 17 شهریور فیروزکوه

خدای متعال، انسان را با فطرتی ظلم ستیز آفریده است. طبع انسان، عدالت خواه و مخالف تجاوز به حقوق دیگران است. ارسال پیامبران نیز با این هدف صورت گرفته است که به انسان ها کمک کنند تا در مسیر عدالت باقی بمانند و از آن منحرف نشوند. خدای متعال، با صراحت این واقعیت را در قرآن کریم بیان کرده است.
همچنین اگر امروز نماد پلیدی در حوزه استکبار دیده میشود به این دلیل است که هر کجا ظلمی واقع می‌شود آمریکا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای کسب منافع دخیل بوده است و اگر امروز خون بچه‌های یمنی بر زمین ریخته می‌شود به دلیل ظلم آمریکاست که آمریکا خود را از همه بالاتر می‌داند و آمریکا دشمن انسانیت است.
سیزده آبان، روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی که هرچند خودش را قدرت مند نشان میدهد ایستادگی کرد، پس با نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس، دانش آموزان با اتحاد و یکرنگی خود در برابر هرگونه تهدیدات و حرکت اشتباه دشمنان این مرز و بوم می ایستند و تا پای جان برای دفاع از کشور اسلامیشان میکوشند.
/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار