حجت الاسلام مصطفی بای:

با امید و بصیرت، تمامی تهدیدهای دشمنان را تبدیل به فرصت خواهیم کرد

بجنورد (پانا)-حجت الاسلام مصطفی بای سخنران آیین گرامی داشت راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم همیشه در صحنه شهر تیتکانلو فاروج با گرامی داشت مناسبت های این روز گفت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند که مردم ما از انقلاب و ولایت فاصله نگرفته و نخواهد گرفت و ما پیروی از ولایت را داریم و خواهیم داشت.

کد مطلب: ۸۶۸۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
با امید و بصیرت، تمامی تهدیدهای دشمنان را تبدیل به فرصت خواهیم کرد

وی افزود:در روز 13 آبان دشمنان فکر می کردند که با تبعید حضرت امام خمینی (ره) می توانند صدای او را خاموش و قلب جوانان را از محبت امام خالی کنند و با تبعید ایشان اگر چه حضرت امام (ره) در ایران حضور فیزیکی نداشتند ولی در قلب جوانان جای داشتند.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان شهر تیتکانلو در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار داشت: در روز 13 آبان دانش آموزانی که وارد دانشگاه تهران شدند و تظاهرات کردند، چون رژیم طاغوتی توانایی شنیدن صدای آنان را نداشت دانش آموزان عزیز را به رگبار بست و جمعی از آنان را به شهادت رساند.

حجت الاسلام مصطفی بای گفت: در روز 13 آبان دانشجویان جوانمرد با حمله به سفارت آمریکا، این لانه جاسوسی را که بر علیه ایران قدم برمی داشتند را تسخیر کردند.

وی در پایان افزود: حرف آخر این است که، این سه واقعه بزرگ یک هدف بیشتر نداشت و آن اینکه ملت غیور ایران اسلامی همه در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و هیچ وقت او را دوست خود ندانسته و حدود 40 سال است که در مقابل استکبار جهانی کمر خم نکرده است.

یادآوری می گردد که راهپیمایی 13 آبان در شهر تیتکانلو ساعت 9:30 صبح هم زمان با سراسر کشور از میدان اصلی شهر با قرائت آیاتی چند از قرآن مجید و اشعار توسط دانش آموزان علیرضا حامدی و محمد امین اسماعیلیان از دبیرستان پسرانه جلال آل احمد آغاز و تا مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شهر برگزار و در پایان با قرائت قطعنامه به کار خود پایان داد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار