راهپیمایی با شکوه 13 آبان در بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا)_ راهپیمایی بزرگ 13 آبان با حضور دانش آموزان ، دانشجویان و آحاد مردم ولایتمدار بوشهر در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۸۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی با شکوه 13  آبان در بوشهر برگزار شد

سردار علی رزمجو روز یکشنبه در راهپیمایی 13 آبان در جمع دانش آموزان ، دانشجویان و قشرهای مردم استان بوشهر با تبریک این روز گفت : در تاریخ 40 سال انقلاب اسلامی از سال های ابتدای شکل گیری تاکنون با انواع تهدیدها و تحریم ها از سوی دشمنان انقلاب اسلامی مواجه بوده ایم اما حماسه های زیادی خلق شده است که نمونه های در جوامع بشری کمتر دیده شده است .

رزمجو افزود : سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که در این روز شعار مرگ بر آمریکا به جهان صادر شد .

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت : حماسه های زیادی در دوران انقلاب اسلامی خلق شده است که هر کدام سند افتخار و عزت است و راهنمای نسل حاضر و آینده هستند که ما را به سوی آینده متعالی رهنمون می کنند و 13 آبان یکی از آنها است .

سردار رزمجو تصریح نمود : 13 آبان تجلی ایستادگی ملت قهرمان ایران بود و سیل جمعیت در سراسر ایران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بصیرت ، قدرت و شجاعت مردم و مسئولین را نشان داد و جوانان مبارز و شجاع در این روز وفاداری خود را به آرمان های انقلاب نشان دادند .

رزمجو گفت : مردم ولایتمدار بوشهر از کنار ساحل خلیج فارس این پیام را به ترامپ و دولت امریکا می دهد که همانگونه در اسیر کردن ملوانان متجاوز امریکایی در سال 1394 با شجاعت در مقابل شما ایستادیم در آینده هم در مقابل شما خواهیم ایستاد .

نصر الله شفیعی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت : 13 آبان شناسنامه انقلاب اسلامی است و جوانان این سرزمین با تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دیگری را خلق کردند . .

شفیعی بیان کرد : مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی امسال نشان دادند که تحریم ها و تهدیدها نمی تواند مردم ایران را از میدان بیرون کند و همواره پشت نظام و ولایت هستند .

در پایان این راهپیمایی دانش آموزان با خواندن قطعنامه ، پرچم آمریکای جنایتکار را به آتش کشیدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار