پیام ۱۳ آبان حرکت در مسیر شهداست

تایباد (پانا) - فرماندار تایباد پیام ۱۳ آبان را حرکت در مسیر شهداست دانست.

کد مطلب: ۸۶۸۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام ۱۳ آبان حرکت در مسیر شهداست

حسین شرافتی راد، 13 آبان ماه در جمع مردم شریف و ولایت مدار تایباد گفت: آمریکا ظرف چهار دهه گذشته مذبوحانه همه زور خود را برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته اما این اقدامات بلااثر بوده و بیشتر جنبه داشته اند زیرا انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت ایران اسلامی تاکنون همه ترفندها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

وی افزود: آمریکا اختلافات اقوام و مذاهب را در دستور کار دارد که حضور اقشار مردم به ویژه دانش آموزان تشیع وتسنن، خواب دشمن را با ندای مرگ بر آمریکا تعبیر می کند.

وی یکی از مهمترین توطئه های استکباری را برهم زدن وحدت بین مردم برشمرد و عنوان کرد: مردم ولایت مدار تشیع و تسنن شهرستان مرزی تایباد با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تودهنی محکمی را به دهان استکبار جهانی زدند.

در ادامه این مراسم امام جمعه اهل تشیع تایباد اظهار کرد: امروز مردم همیشه درصحنه و انقلابی ایران اسلام پنجه در پنجه مستکبرین جهانی با قامتی استوار در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی صبح امروز در جمع راهپیمایان سیزدهم آبانماه که با حضور باشکوه و دشمن شکن مردم شیعه و اهل سنت شهرستان مرزی تایباد برگزار شد با تبریک یوم الله 13 آبان اظهار داشت: سیزدهم آبانماه نماد بصیرت، مقاومت، عشق به نظام اسلامی و ولایت مداری و مظهر استقلال طلبی ملت ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی است.

تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار