مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری :

13 آبان تابلوی عشق ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب است

شهرری (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت:مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی و صنایع با کار و تلاش شبانه روزی زمینه توسعه پایدار را در ایران اسلامی فراهم کنند.

کد مطلب: ۸۶۷۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان تابلوی عشق ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب است

بهروز نصیری مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با رهنمود های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در مقابل استکبار جهانی و اسراییل جنایتکار ایستادگی کرده اند و تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) نسپارند، دست از تلاش و مجاهدت برنمی دارند.

وی در ادامه بیان کرد: آحاد جامعه به خصوص مدیران دستگاه های اجرایی و صاحبان صنایع باید در جهت استقلال کشور با عزم و اراده جدی تقویت جبهه تولید را در دستور کار خود قرار دهند.

نصیری افزود: اقشار مختلف مردم به خصوص مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی و صنایع با کار و تلاش شبانه روزی زمینه توسعه پایدار را در ایران اسلامی فراهم کنند.

در ادامه رحمت اله قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش ناحیه یک ری تاکید کرد: 13آبان روز مبارزه با زیاده خواهی ها و ناعدالتی‌ها و نماد همدلی و همبستگی ملت ایران در مقابله با استکبار است.

وی همچنین این روز تاریخی را یادآور حوادث مهمی در تاریخ معاصر ایران دانسته و نوشته است: حوادث این روز در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ایران نقش بسزایی داشت.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار