مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند:

نظام کشور و مردم مکمل یکدیگرند و این پاسخ رمز موفقیت در برابر آمریکا خواهد بود

بیرجند (پانا) ـ مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجندگفت : نظام کشور و مردم مکمل یکدیگرند و این پاسخ رمز موفقیت در برابر آمریکا خواهد بود.

کد مطلب: ۸۶۷۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نظام کشور و مردم مکمل یکدیگرند و این پاسخ رمز موفقیت در برابر آمریکا خواهد بود

محمدرضا ضیائی مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان روز ملی استکبارستیزی با اشاره به اینکه روز 13 آبان به‌تعبیر امام راحل به‌عنوان انقلاب دوم نامیده شد که در تاریخ دنیا بی‌نظیر است، اظهار داشت: ملت ایران آمریکا را در روز 13 آبان تحقیر کردند و فرموده امام(ره) که مبنی بر زیرپا گذاشتن آمریکا بود محقق شد.

وی با بیان اینکه لانه جاسوسی آمریکا که به مرکز توطئه علیه انقلاب نوپای اسلامی ملت ایران تبدیل‌ شده بود تسخیر و توطئه‌های آمریکا کشف و مشخص شد، افزود: پس‌از آن مردم هرروز مقابل این لانه جاسوسی تظاهرات و از دانشجویان پیرو خط امام راحل حمایت می‌کردند و آمریکا که در ایران بیش از 50 سال بود حکومت و پادشاهی می‌کرد به‌‌یک‌باره هیمنه‌اش فروریخت.

ضیائی با تأکید بر اینکه آمریکا برای اینکه از ملت ایران انتقام بگیرد و به‌نوعی پاسخ مردم را بدهد روز 13 آبان را برای اعمال تحریم‌های جدید انتخاب کرده درحالی‌که این تحریم‌ها هیچ‌گاه برداشته نشده است، گفت: تحریم‌های بانکی، نفتی و تجاری و اقتصادی آمریکا علیه ایران از همان ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و 40 سال است که این تحریم‌ها و تهدیدات را تجربه می‌کنیم.

وی با ابراز اینکه "زیر سایه همین تحریم‌ها توانستیم در بسیاری از صنایع، مسائل کشاورزی و مخصوصاً تکنولوژی‌های پیشرفته موفق شویم"، گفت: دانشمندان کشور روی پای خود ایستاده و نظام هم حامی آن‌ها بود.

ضیائی با بیان اینکه ایران هیچ نیازی به آمریکا ندارد و نگرانی نیز برای تحریم‌ها وجود ندارد، عنوان کرد: جو ایجادشده، جنگ روانی ترسیم‌شده از سوی دشمنان است و امروز آمریکا علیه ملت ایران و برای نگران کردن اذهان دست به جنگ روانی زده است زیرا از نظر اقتصادی هرآنچه در توان داشت در 8 الی 9 ماه اخیر به‌کار گرفت که خوشبختانه ناکام ماند.

وی گفت : با توجه به تحرکات اخیر استکبار جهانی به ویژه آمریکا علیه مردم و نظام ، ملت ایران پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند و اتحاد خود را به رخ آمریکا کشاندند.


ضیائی با بیان اینکه آمریکا بداند که مردم ما پشت نظامشان ایستاده اند افزود : یکی از سرمایه های بزرگ جمهوری اسلامی ایران همین مردم شریف است.


مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند در ادامه گفت : نظام کشور و مردم مکمل یکدیگرند و این پاسخ رمز موفقیت در برابر آمریکا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار