افتتاح پلهای گلستانه و هاشم آباد ارومیه تا 3 ماه آینده

ارومیه(پانا)-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پل های جدید گلستانه و هاشم آباد در بخش سیلوانای ارومیه تا سه ماه آینده آماده بهره برداری می شود.

کد مطلب: ۸۶۷۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پلهای گلستانه و هاشم آباد ارومیه تا 3 ماه آینده

ارسلان شکری افزود: پل های گلستانه و هاشم آباد که به ترتیب 40 و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای احداث آنان تاکنون به ترتیب هفت و پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: کل اعتبار اختصاص یافته برای عملیات فنی و احداث پل هاشم آباد 11 میلیارد ریال و برای پل گلستانه نیز16 میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: مشکلی در تامین اعتبار احداث پل های گلستانه و هاشم آباد وجود ندارد و در صدد هستیم طبق پیش بینی ها این 2 طرح به اتمام برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: با وجود بروز برخی مشکلات از جمله بارندگی های اخیر و گرانی مصالح، عملیات احداث پل های گلستانه و هاشم آباد در منطقه سیلوانای ارومیه با جدیت دنبال می شود.

شکری با اشاره به بروز سیل طی هفته گذشته در منطقه سیلوانا گفت: با شروع بارش، تیم های راهداری این اداره کل در منطقه حاضر شدند و با تلاش شبانه روزی، تردد در پل فلزی موقت هاشم آباد برقرار و پل موقت و فلزی گلستانه هم احیا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار