دعوت آموزش و پرورش مراغه برای حضور پرشکوه در راهپیمایی یوم الله 13آبان

مراغه (پانا ) -- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ،از همه فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پرشکوه در راهپیمایی یوم الله 13آبان دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دعوت آموزش و پرورش مراغه برای حضور پرشکوه در راهپیمایی یوم الله 13آبان

جلیل اسلامی در جلسه هماهنگی برنامه های راهپیمایی یوم الله 13آبان گفت: یوم‌الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است که یادآور اتفاقات بزرگ و تاریخ سازی می باشد.

وی افزود : 13آبان سال 1357 تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است و در چنین روز خجسته ای دانشجویان و دانش آموزان پیرو مکتب امام خمینی (ه) توانستند با دانایی، همدلی ، ایثار و فداکاری، لانه جاسوسی اهریمن را تسخیر و افتخاری بزرگ را برای تاریخ استکبار ستیزی ایران بیادمان گذارند.

وی درادامه افزود : جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان مراغه ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران، در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار