نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج :

13 آبان روز اقتدار ملت ایران و شکست آمریکا است

البرز (پانا)- آیت الله حسینی همدانی ، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به یوم الله 13 آبان و اهمیت حضور پُرشکوه احاد مردم در راهپیمایی این روز تاکید کرد: 13 آبان روز اقتدار ملت ایران و شکست آمریکا است.

کد مطلب: ۸۶۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان روز اقتدار ملت ایران و شکست آمریکا است

آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر کرج در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به حضور با عظمت و مقتدرانه مردم جهان و ایران اسلامی در اجتماع بزرگ اربعین اظهار داشت: این حماسه علاوه بر وحدت بین مسلمانان جهان پیام‌هایی برای سران استکبار به‌خصوص آمریکا داشت.

امام جمعه کرج بابیان اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، خاطرنشان ساخت: نفی سلطه گری، ظلم‌ستیزی و استقلال‌خواهی وجه مشترک اتفاقات ۱۳ آبان در مقاطع مختلف زمانی است که محور اصلی همه این حوادث آمریکاست لذا ۱۳ آبان ماهیت کاملاً استکبارستیز و ضدآمریکایی دارد.

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا و ریشه آن در آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود : این شعار واکنش مردم ایران به اهداف کینه ‌توزانه و خصمانه آمریکا است و امروز تنها شعار ملت ایران نیست و بسیاری از کشورهای جهان این شعار را در مناسبت‌های مختلف سر می‌دهند .

وی با تأکید بر اینکه آمریکا با انواع حیله‌ها می‌خواهد ۱۳ آبان امسال را کمرنگ کند، خاطرنشان ساخت: آمریکا ۱۳ آبان امسال را به خاطر بسپار که چگونه نوجوانان، جوانان، دانشجویان و همه ملت ایران بینی تو را به خاک خواهند مالید .

آیت‌الله حسینی همدانی ۱۳ آبان امسال را حساس و ویژه خواند و تصریح کرد: آمریکا بعد از ۴۰ سال تلاش بی‌نتیجه که انواع شرارت‌ها و خباثت‌ها را نسبت به ایران و نظام اسلامی داشت سعی می‌کند تا صادرات نفت ایران را به صفر برساند که در این زمینه هم موفق نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اظهار داشت: آمریکا با جنگ روانی و بزرگ‌نمایی تحریم‌ها می‌خواهد در روز مبارزه با آمریکا تحریم‌هایی را شروع کند که روز اقتدار ملت و شکست آمریکا را روز تسلیم ملت ایران قرار دهد .

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز با بیان اینکه آمریکا بعد از گذشت ۴۰ سال ملت ایران را نشناخته، بیان داشت: آمریکا و ای کسانی که قلبتان به عشق آمریکا می‌تپد این را بدانید که ما تا زمانی که آمریکا سر جایش ننشیند و دستش از منطقه کوتاه نشود به مبارزه ادامه داده و از پای نخواهیم افتاد.

امام جمعه کرج بابیان اینکه قدرت‌های استکباری اهمیت نظام اسلامی را به‌خوبی درک کرده‌اند، خاطرنشان ساخت: نظام اسلامی با اهداف بلند انقلابی اگر تثبیت شود و پایه‌های خودش را محکم کند قدرتی ممتاز در منطقه غرب آسیا و قدرت تحکیم کننده بین‌المللی خواهد شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه قدرت نظام اسلامی را به ضرر رژیم کودک کُش صهیونیستی دانست و عنوان کرد: با رصد تحولات منطقه می بنید که آینده روشنی برای نظام اسلامی رقم خواهد خورد و هم‌اکنون نیز رقم خورده است که این موجبات نگرانی آمریکا و اذنابش را فراهم می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار