برگزاری دوره دانش افزایی دبیران شیمی پایه دوازدهم با حضور مولف کتاب

یزد (پانا) - دوره دانش افزایی دبیران شیمی پایه دوازدهم با حضور مولف کتاب برای دبیران استان یزد در پژوهشگاه آیت الله خاتمی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۷۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره دانش افزایی دبیران شیمی پایه دوازدهم با حضور مولف کتاب

رئیس اداره استعدادهای درخشان ضمن اشاره به اینکه یکی از دلایل کسب رتبه نخست کنکور سراسری برای 25 سال متوالی توسط دانش آموزان مستعد یزدی وجود نیروی انسانی و دبیران مجرب و متعهد استان می باشد، در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: به منظور حفظ این افتخار و در جهت ارتقاء سطح علمی و دانش افزایی دبیران تصمیم گرفته شد تا از مولف کتاب درسی جدیدالتالیف شیمی جهت تدریس آن، دعوت بعمل آوریم .

وی گفت: در این راستا "علیرضا عابدین"، مولف کتاب شیمی پایه دوازدهم، برای آموزش به دبیران کلیه مدارس استان به یزد دعوت شدند .

"محمد حسین وفاداری"، مدیر پژوهشگاه آیت الله خاتمی، در گفتگو با خبرنگار پانا خاطرنشان کرد: دوره آموزش کتاب جدیدالتالیف شیمی پایه دوازدهم توسط "علیرضا عابدین"، مولف کتاب، از 10 آبان به مدت دو روز از ساعت 8 الی 18 در سالن آمفی تاتر پژوهشگاه آیت الله خاتمی برای دبیران شیمی پایه دوازدهم متوسطه دوره دوم استان یزد در حال برگزاری می باشد.

وی ادامه داد: در این دوره 50 نفر از دبیران شیمی پایه دوازدهم از مدارس استعدادهای درخشان و سایر مدارس استان یزد شرکت کرده و ضمن فراگیری نکات ناگفته کتاب، سوالات و ابهامات خود را پیرامون آن مطرح نمودند.

گفتنی است: این دوره با پیگیری اداره استعدادهای درخشان و با مساعدت ادره کل آموزش و پرورش استان یزد در حال برگزاری می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار