فرماندار تبریز:

تربیت دانش آموزان غیر متعهد بزرگترین آسیب اجتماعی است

تبریز(پانا)- فرماندار تبریز در بحث آسیب های اجتماعی نداشتن تعهد را بزرگترین آسیب دانست و ابراز داشت: باید سعی کنیم خروجی دستگاه تعلیم و تربیت افراد باسواد و آشنا با مفاهیم اجتماعی باشد تا در قبال مسئولیتی که در آینده خواهند داشت متعهد باشند.

کد مطلب: ۸۶۶۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش آموزان غیر متعهد بزرگترین آسیب اجتماعی است

علیار راستگو در نشست صمیمی با فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی تبریز و فرماندهان واحد های پیشگام اظهار داشت: فرمانداری در خصوص تخصیص اعتبار به دستگاه های اجرایی اختیاراتی دارد و با توجه به اولویت کارهای فرهنگی و تربیتی مخصوصا حوزه دانش آموزی اعتبارات بیشتر را مدنظر خواهیم داد.

فرماندار تبریز به شرایط خاصی که در جهان و کشور حاکم است اشاره داشته و گفت: از آنجایی که تدابیر امنیتی فعالیت های اجتماعی شهر به عهده فرمانداری است در این خصوص برنامه ریزی های دقیق و اقدامات پرمشغله و حساسی داریم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، 13 آبان را بعنوان روز دانش آموز، مبارزه با استکبار و تسخیر لانه جاسوسی یک اتفاق مهم برشمرد و بر حضور حداکثری دانش آموزان برای خط بطلان کشیدن بر افکار پلید بیگانگان تاکید کرد.

راستگو با بیان اینکه در تمام کشور های دنیا با روش های مختلف برای اموزش و پرروش هزینه های زیادی می کنند، گفت: این نهاد بعنوان بنیه ای آینده کشور را تضمین می کند در صورتی که بتوانیم افراد مسئول، متعهد و مشارکت جویی راهی اجتماع کنیم.

فرماندار تبریز در بحث آسیب های اجتماعی نداشتن تعهد را بزرگترین آسیب دانست و ابراز داشت: باید سعی کنیم خروجی دستگاه تعلیم و تربیت افراد باسواد و آشنا با مفاهیم اجتماعی باشد تا در قبال مسئولیتی که در آینده خواهند داشت متعهد باشند.

وی مشکلات نسبی که در کشور بوجود آمده را یادآور شده و افزود: نباید با سخنان و اقدامات مایوس کننده امیدواری را در جامعه نسبت به انقلاب اسلامی کم رنگ کنیم چرا که تاریخ ثابت کرده هر اتفاقی در ایران روی داده تجربه ای بوده تا توانسته ایم برای پیشرفت و حفظ نظام بکار گیریم.

راستگو از خلق مطالبه بعنوان قدم اصلی در مطالبه گری یادکرد و گفت: بودجه فرهنگی در همه ی حوزه ها و در هر زمان و مکان بکار گرفته می شود و همه ی احزاب و گروه ها باید با یک اتحاد واحد فرهنگی آن را استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار