با حضور اعضا:

جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش برگزار شد

زنجان(پانا)-جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با حضور اعضا در محل سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۶۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش برگزار شد

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مقصود ذوالقدر مسئول دبیر خانه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد در سال گذشته پرداخت و برنامه های سال آتی را یادآور شد.

در ادامه جلسه مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان در سخنانی با اشاره به این که 41 بند از سند تحول بنیادین مربوط به کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش می باشد اظهار داشت: با عنایت به اینکه ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم معلمان و دانش آموزان باید آنقدر توانمند باشند که نقش پررنگ خود را در راستای فرهنگ سازی انجام دهند و در این راستا بایستی از ظرفیت های حوزه علمیه و اتحادیه انجمن های اسلامی بهره کافی برده شود.

در ادامه جلسه محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این دبیر خانه در نواحی و مناطق گفت: فعالیت های دبیرخانه باعث شده تا شاکله اصلی این کمیته در مناطق شکل گیرد ولی باید اذعان کرد که با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید گام های استوارتری را در این جهت برداریم.

گفتنی است در پایان جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند که مواردی از آن ها به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار