واکنش ابراهیمی، عضو فراکسیون ولایی مجلس به تحریم سپاه و سردار سلیمانی از سوی عربستان و بحرین

تهران (پانا) - عضو فراکسیون ولایی مجلس اعتقاد دارد رژیم کودک‌کش نمی تواند تهران را حاکی طالبان بداند از این رو انتظار نمی رود همپیمانان ترامپ رفتاری مطابق قوانین بین الملل داشته باشند.

کد مطلب: ۸۶۶۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
واکنش ابراهیمی، عضو فراکسیون ولایی مجلس به تحریم سپاه و سردار سلیمانی از سوی عربستان و بحرین

خانه ملت نوشت: علیرضا ابراهیمی با اشاره به اهداف قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی از سوی عربستان و بحرین در لیست تروریستی، گفت: از کشورهایی که پیرو سیاست آمریکایی ها در منطقه هستند انتظار نمی رود که رفتاری مطابق قوانین بین الملل داشته باشند.

سپاه در برابر داعش آمریکایی ایستادگی کرد

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: سپاه پاسداران و همچنین سردار سلیمانی تلاش های زیادی کردند که گروه های تروریستی در منطقه از جمله داعش از بین برود و این مهم در حالیست که به گفته سیاستمداران آمریکایی داعش زاییده ایالات متحده است.

ایران قربانی گروه های تروریستی است نه حامی

وی با تاکید بر اینکه ایران به محور مقاومت در منطقه تبدیل شده از این رو تمامی سیاست های آمریکایی - اسرائیلی با شکست مواجه شده است، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود ایران که خودش قربانی رفتارهای تروریستی و همچنین مقابله کننده با گروه های تروریستی محسوب می شود را به بهانه واهی حمایت از طالبان محکوم و در کنار ترویست ها در یک لیست قرار می دهند.

ایران که خودش قربانی رفتارهای تروریستی و همچنین مقابله کننده با گروه های تروریستی محسوب می شود را به بهانه واهی حمایت از طالبان محکوم و در کنار ترویست ها در یک لیست قرار می دهند.

انقضاء تاریخ مصرف سعودی ها و بحرین برای ترامپ نزدیک است

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه در آینده نزدیک سعودی ها و همپیمانانش از جمله بحرین متوجه خواهند شد که ایالات متحده صرفا همانند یک گاو شیرده با آنان برخورد کرده است، تصریح کرد: خیلی زودتر از آنچه که سعودی ها تصور کنند ترامپ پشت آنان را خالی خواهد کرد و آنوقت رو سیاهی برای آل سعود باقی خواهد ماند.

رژیم کودک‌کش نمی تواند تهران را حامی طالبان بداند

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه سعودی ها خودشان امروزه به عنوان رژیم کودک‌کش در دنیا شناخته می شوند، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که قتل روزنامه نگار منقد عربستانی در کنسولگری این کشور در ترکیه نیز روی دیگری از جنایات این کشور را نشان داد لذا این کشورها در جایگاهی نیستند که برچسب تروریست به ایران بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار