پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مسکن مهر گلمان ارومیه

ارومیه (پانا)- مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت:احداث واحد‌های مسکن مهر در سایت گلمان ارومیه از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار ست.

کد مطلب: ۸۶۶۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مسکن مهر گلمان ارومیه

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: سایت مسکن مهرگلمان ارومیه دارای یک هزار و ۱۳۸ واحد چند خانواری و دو هزار و ۶۸۸ واحدآپارتمانی در قالب ۳۳ تعاونی می‌باشد که دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد بوده که از این تعداد دو هزار و ۱۴۸ واحدمسکونی افتتاح شده است.


افزود: از مجموع تسهیلات مصوب به مبلغ ۷۸۴ هزار و ۴۸۴ میلیون ریال مبلغ ۷۴۲ هزار و ۹۶۵ میلیون ریال در وجه شرکت تعاونی‌های مسکن مهر پرداخت گردیده و تعداد یک هزار و ۵۱۳ واحد اقدام به فروش اقساط تدریجی نموده اند.


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار کرد: از محل یارانه‌های مسکن مهر مبلغ ۸ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال برای کمک به آماده سازی و احداث دیوار حائل به شرکت‌های تعاونی پرداخت شده است.


وی یاد آور شد: از جمله خدمات روبنایی منطقه گلمان می‌توان به احداث دو مدرسه ۱۰ و ۱۲ کلاسه - یک باب مسجد - درمانگاه - باشگاه ورزشی - نانوایی و مرکز تجاری که در دست بهره برداری می‌باشند اشاره کرد.

ابراهیم مبارک قدم تصریح کرد: باتوجه به اینکه گلمان بخشی از توسعه منفصل شهر ارومیه بوده و به تصویب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران رسیده لذا به عنوان محدوده شهر ارومیه قلمداد می‌شود و در این راستا جهت تامین مسکن اقشار مختلف جامعه یک هزار و ۷۸۴ واحدمسکونی به شکل پروژه‌های انبوه سازی در این منطقه احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار