فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

20 هزار و 808 پرونده نزاع و درگیری در آذربایجان غربی تشکیل شد

ارومیه – فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشکیل ۲۰ هزار و ۸۰۸ پرونده نزاع و درگیری در استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
20 هزار  و 808  پرونده نزاع و درگیری در آذربایجان غربی تشکیل شد

سردار ناصر اصلانی پیش از ظهر یکشنبه در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و مدیران ارشد استانی در سالن جلسات دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد اظهارداشت: در شش ماه اول سال ۲۰ هزار و ۸۰۸ پرونده نزاع تشکیل شده است که از این تعداد ۹ هزار و ۴۰۸ فقره آن توسط افسران کلانتری ها منجر به صلح و سازش شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از نزاع های آذربایجان غربی در حوزه ترافیک و تصادفات است افزود: کنترل و پیشگیری این موضوع باید در دستور کار اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قرار گیرد.

سردار اصلانی با اشاره به کاهش به آستانه تحمل و سعه صدر در جامعه عنوان کرد: بیش از ۹۹.۳ درصد نزاع و درگیری ها فردی است و ۸۰ درصد نزاع ها هم در حوزه ترافیک و تصادفات است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در تمامی کلانتری ها کارشناسان خبره مستقر هستند خواستار برگزاری دوره های آموزشی برنامه کنترل خشم و برگزاری دوره های آموزشی در سطوح مختلف جامعه بخصوص توسط انجمن های اولیا شد.

سردار اصلانی در ادامه خواستار برقراری ایستگاه سیار پلیس در شهرهای مختلف استان از جمله ارومیه شد و گفت: در زمان حاضر ۷۸ درصد جرایم استانی در ارومیه اتفاق می افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار