با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد :

گردهمایی کارشناسان امور اداره و بازنشستگان خراسان رضوی

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع کارشناسان حوزه امور اداری و بازنشستگان این سازمان از کسب رتبه برتر کشور در صدور به موقع احکام همکاران بازنشسته توسط این اداره کل تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۶۶۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی کارشناسان امور اداره و بازنشستگان خراسان رضوی

قاسمعلی خدابنده در این گردهمایی بااشاره به این که تکریم همکاران بازنشسته و خدمت رسانی مطلوب به این قشر از اولویت های اداره بازنشستگان است گفت: خدمت به قشری که بخش زیادی از عمر خود را در راه ارتقا تعلیم و تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین گذرانده اند افتخار بزرگی ست که نصیب همکاران این حوزه شده است.

کریم دادی رئیس صندوق بازنشستگی آموزش و پرورش کشور نیز در این جلسه کسب رتبه نخست کشور در برقراری احکام بازنشستگان فرهنگی در استان خراسان رضوی را نتیجه همکاری و کار گروهی میان اداره بازنشستگان و صندوق بازنشستگی برشمرد و گفت:استقرار یک واحد ستادی مستقل از همکاران اداره بازنشستگان در صندوق بازنشستگی موجب شد کیفیت و کمیت انجام امور بازنشستگی ارتقاء یابد.

وی همچنین از برگزاری یک کارگاه آموزشی برای کارشناسان بازنشستگی در آینده ای نزدیک خبر داد.

گفتنی ست در این گردهمایی ؛ ترابیان رییس اداره بازنشستگان و مستمری بگیران آموزش و پرورش استان هم گزارشی از نحوه و کیفیت خدمت رسانی به بیش از هفت هزار پیشکسوت فرهنگی در خراسان رضوی ارایه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار