12 کارگاه آموزشی برای معلمان مقطع ابتدایی منطقه آبپخش برگزارمی شود

آببخش ، بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش بوشهرضمن بازدید از کارگاه آموزشی در آموزشگاه دکتر حسابی آب پخش گفت : کارگاههای آموزشی در راستای توانمند سازی معلمان ابتدایی، تحلیل محتوای کتب، تبادل تجربیات معلمان، هم اندیشی آنها در زمینه اهداف برنامه درسی و هماهنگی با ارزشیابی توصیفی برگزار شده است.

کد مطلب: ۸۶۵۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
12 کارگاه آموزشی برای معلمان مقطع ابتدایی منطقه آبپخش برگزارمی شود

محود قاسمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرضمن بازدید از کارگاه آموزشی در آموزشگاه دکتر حسابی آب پخش و قدردانی از بر گزار کنندگان این دوره گفت : کارگاه‌های آموزشی در راستای توانمند سازی معلمان ابتدایی، تحلیل محتوای کتب، تبادل تجربیات معلمان، هم اندیشی آنها در زمینه اهداف برنامه درسی و هماهنگی با ارزشیابی توصیفی برگزار خواهد شد.

قاسمی افزود: همچنین تحقق سند بنیادین، آشنایی با روشهای نوین تدریس، دانش افزایی معلمان، انتقال تجارب و همسو سازی معلمان با آخرین تغییرات کتب درسی را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی برشمرد.

کرم پاپری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز از برگزاری 12 کارگاه آموزشی برای معلمان مقطع ابتدایی از اول مهرماه در منطقه آبپخش خبر داد.

پاپری در این کارگاه اظهار داشت: 12 کارگاه آموزشی با اولویت معلمان پایه های اول تا ششم و کلاس‌های چند پایه ابتدایی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوره مدیران، معاونان و آموزگاران ابتدایی نیز حضور دارند.

اکرم پاپری تصریح کرد: دوره های آموزشی با هدف دانش افزایی و مهارت افزایی در تمام سطوح برای معلمان و مدیران تا اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار