معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

١٣ آبان، انقلاب دوم ایران اسلامی است

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:مراسم ١٣ آبان امسال باید متفاوت  از سال های باشد و مردم باید با حضور پررنگ خود،خاطره این روز را که انقلاب دوم نامیده می شود زنده نگه دارند.

کد مطلب: ۸۶۵۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
١٣ آبان، انقلاب دوم ایران اسلامی است


طاهر علمی در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم ١٣ آبان بیان کرد: انتظار رهبر معظم انقلاب از ما،تاکید و توجه بر هدف اصلی مراسم ١٣ آبان و برنامه ریزی و سازماندهی مناسب آن است تا باری دیگر شاهد حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان باشیم.
وی با اشاره به اهمیت حضور قشر جوان در این راهپیمایی افزود: حضور مردم غیور آذربایجان شرقی در راهپیمایی ١٣ آبان همواره به دلیل نقش پررنگ جوانان این استان حائز اهمیت است.شکوه ١٣ آبان را پاس میداریم چرا که مردانگی و دشمن ستیزی مقدس اند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ادامه داد:مراسم ١٣ آبان امسال باید متفاوت از سال های گذشته باشد و مردم باید با حضور پررنگ خود،خاطره این روز را که انقلاب دوم نامیده می شود زنده نگه دارند.
علمی عنوان کرد:مردم هوشیار ایران،حاضر به دست کشیدن از آرمان های انقلاب نیستند و نخواهند بود و با وجود فشارهای اقتصادی فراوان،اهانت آمریکا را هرگز نخواهند بخشید و به مبارزه با استکبار ادامه خواهند داد.
وی در ادامه گفت:١٣ آبان مقدمه ای برای برگزاری مراسم دهه فجر پرشکوهی در مدارس است.زنگ استکبارستیزی در مدارس نواخته خواهد شد و حضور فعال عوامل و مسئولین در این روز در مدارس بسیار مهم است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اضافه کرد:با توجه به اهمیت ١٣ آبان، زمینه پرسش و پاسخ را در مدارس فراهم خواهیم کرد تا با گفت و گویی اثربخش به سوالات بی جواب دانش آموزان پاسخ دهیم.
علمی بیان کرد: در این روز از خانواده های شهدا دعوت خواهد شد تا در مدارسی که به نام شهیدان متبرک اند حضور یابند و به سخنرانی بپردازند تا روحیه سبز شهادت طلبی و تقرب به خدا در وجود دانش آموزان جوانه زند.
وی افزود: همچنین در این روز گروه سرودی هماهنگ با لباس و کلاه یکدست و همرنگ تشکیل خواهد شد تا سرود ای ایران را یکصدا اجرا نمایند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ادامه داد: آبان ماه را به صورت گفت گو محور در مدارس به استکبارستیزی اختصاص دادیم تا دانش آموزان به اهمیت این موضوع پی ببرند چرا که در سیزدهم آبان ماه سال ٥٧ دانش آموزان بسیاری در این راه به شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار