آغاز توزیع بیش از 6 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در بین 300 مدرسه در فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس از آغاز توزیع بیش از 6 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در بین 300 مدرسه در سراسر استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع بیش از 6 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در بین 300 مدرسه در فارس

علی عسکر نجفی گفت: همزان با هفته تربیت بدنی و با هدف تامین نیازهای مدارس استان در زمینه تجهیزات ورزشی ، 6 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس محروم استان پیش بینی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: این طرح در سه مرحله اجرا می شود که در مرحله اول آن 3 میلیارد ریال تجهیزات مختلف ورزشی ، اعم از میز پینگ پنگ ، توپ ، تور و سایر اقلام ورزشی و در قالب کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی در بین مدارس استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه" این طرح در راستای ترویج ورزش در مدارس فارس انجام شده" گفت : ورزش یکی از مهمترین مقوله هایی است که در مدارس به آن پرداخته می شود و برای تامین نیاز مدارس به تجهیزات مختلف، این اقدام به تقویت فعالیت های ورزشی و در نهایت افزایش شادابی و نشاط در بین دانش آموز منجر می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز گفت: اولین مرحله از ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی برای مدارس استان با شعار پویایی، شادابی و سلامتی انجام شد.

احمد علی قهرمانی گفت: این تجهیزات با هدف تامین تجهیزات مدارس محروم و کم برخوردار ،با اولویت مدارس دخترانه می باشد و در مجموع در سه مرحله بیش از 4800 قلم کالای ورزشی برای این مدارس راسال خواهد شد.

وی با اشاره به گسترش مشکلات جسمی در بین دانش آموزان بویژه در زمینه ساختار قامتی ، گفت: با تقویت مدارس از نظر تجهیزات می توان زمینه فعالیت های بدنی دانش آموزان را در فضایی مطلوب فراهم کرد که حاصل آن می تواند کاهش مشکلات قامتی دانش آموزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار