مشارکت آموزش و پرورش و سپاه پاسداران درزمینه ایجاد مراکز آموزشی غیردولتی گسترش می یابد

خرم آباد ( پانا ) - رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش لرستان از همکاری‌های دوجانبه سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در زمینه توسعه مدارس غیر دولتی کوثر و امام حسین(ع) در لرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۶۴۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت آموزش و پرورش و سپاه پاسداران درزمینه ایجاد مراکز آموزشی غیردولتی گسترش می یابد

رضا زینی وند مقدم بر اهمیت و ضرورت همکاری نهادهای حقوقی در زمینه تعلیم و تربیت و گسترش فضاهای آموزشی تاکید کرد و گفت: با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در سطح استان، بر اساس قانون و طبق ضوابط شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی از مشارکت موثر نهادهای قانونی در زمینه تعلیم و تربیت ،استقبال می‌کنیم .

رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش لرستان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر مدارس غیر دولتی دخترانه کوثر و پسرانه امام حسین (ع) با سرمایه‌گذاری سپاه پاسداران در خرم آباد فعال میباشند .

علی اشرف حیدری افزود :علاوه بر مدارس مذکور تعدادی از نوآموزان استان در مراکز پیش دبستانی وابسته به موسسه کوثر تحت پوشش سپاه پاسداران جذب شده و آموزش می بیند .
رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش لرستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد حاکمیتی در بسط و ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی فعالیت داشته و در این راستا نیز موفق بوده و با توجه به اینکه تربیت شهروند مطلوب یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است لذا توسعه همکاری ها با سپاه پاسداران در تاسیس مراکز مذکور، از برنامه های مشارکتی و موفق آموزش و پرورش و سپاه خواهد بود که در سال جاری و سال آینده شاهد توسعه و تعمیق این همکاری ها خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار