معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در جمع مدیران مدارس شاهد:

ایجاد تحول در مدارس، نیازمند اصلاح شیوه های گذشته و ورود ایده ها و دانش های جدید به مدارس است

زنجان(پانا)-اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در جمع مدیران مدارس شاهد گفت: ایجاد تحول در مدارس، نیازمند اصلاح شیوه های گذشته و ورود ایده ها و دانش های جدید به مدارس است.

کد مطلب: ۸۶۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد تحول در مدارس، نیازمند اصلاح شیوه های گذشته و ورود ایده ها و دانش های جدید به مدارس است

گردهمایی مدیران و معاونین آموزشی مدارس ابتدایی شاهد استان با حضور معاون آموزش ابتدایی و رییس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل در محل سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این جلسه اصغر بیات با ابراز خرسندی از حضور نیروهای توانمند در مدارس شاهد استان و تقدیر از فعالیت های ارزشمند آنان مطالب مبسوطی را در سه بخش سبک های مدیریتی، منابع قدرت مدیران و مهارت های مدیریت ارائه نمود.

وی با بیان اینکه مدارس ما نیازمند تحول است و ایجاد تحول نیازمند دانش مدیریتی است اظهار داشت: اگر نگرش و بینش ما نسبت به شیوه های گذشته تغییر پیدا نکند و اصلاح نشود تحولی در مدرسه روی نخواهد داد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان افزود: باید با ورود ایده ها و دانش های جدید به مدارس و به کارگیری مهارت های مدیریتی در سه حیطه فنی، انسانی و ادراکی طرح ها و برنامه های مناسبی را با توجه به همه ابعاد رشدی کودکان در مدارس اجرا نماییم.

وی در ادامه با تشریح سبک ها و مهارت های مدیریتی لازم برای مدیران مدارس و نیز طرح ها و برنامه های دوره ابتدایی در سال تحصیلی جدید گفت: همه عوامل اجرایی مدارس که در تیم اجرایی مدرسه حضور دارند، در مدیریت مدارس دخیل اند و هر چقدر این عوامل از لحاظ دانش مدیریتی، تربیتی و روان شناختی توانمند باشند، مدارس نیز از مدیریتی قوی و توانمند برخوردار خواهند بود.

حسین میرزایی رییس اداره شاهد و ایثارگران در ابتدای این جلسه، تشکیل این گردهمایی را در راستای انجام برنامه های عملیاتی ستاد اجرایی شاهد استان عنوان کرد و افزود: این گردهمایی در دو بخش اجرا می گردد که در بخش اول آن شاخص های کیفیت بخشی مدارس در حوزه شاهد و هم اندیشی با مدیران، معاونان و تشریح برنامه های معاونت آموزش ابتدایی در سال تحصیلی جدید و در بخش دوم مسایل خاص مربوط به مدارس شاهد ابتدایی طرح می گردد.

گفتنی است، در پایان این گردهمایی، سه تن از مدیران مدارس شاهد که به افتخار بازنشستگی نایل شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار