نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان یزد

یزد(پانا) - نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان یزد به ریاست مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزارشد .

کد مطلب: ۸۶۴۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان یزد

نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان یزد به ریاست مدیر کل آموزش و پرورش استان و باحضور اعضاء در سالن جلسات شهید ساداتی اداره کل برگزار گردید.

در این نشست مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به موفقیت های سوادآموزی استان گفت: اقدامات انجام گرفته در سوادآموزی قابل تقدیر است.

دانافر افزود: اگر چه احساس عمومی مبنی بر جمع شدن نهضت سوادآموزی است اما واقعیت چیز دیگری است و حتی اگر یک نفر بیسواد و نیازمند علم و دانش وجود داشته باشد ضرورت وجود معاونت سوادآموزی حس می شود و با وجود این شوق و اشتیاقی که من در همکاران می بینم در امر سوادآموزی جا برای کار هست من هم تشکر می کنم وهم می گویم با قوت و شدت کار دنبال شود.

وی اهداء جایزه کنفسیوس را نشان از تلاش بی وقفه تلاشگران عرصه سوادآموزی دانست و گفت: افتخار بزرگی است من هم به عنوان یک همکار همراه مجموعه سوادآموزی استان هستم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اجرای طرح آموزش رایانه گفت: سازمان نهضت سواداموزی با اجرای طرح icdl(آموزش رایانه) در کلاس های انتقال از طرف سازمان یونسکو موفق به دریافت جایزه کنفسیوس گردید که این جایزه همزمان با روز جهانی سوادآموزی 8 سپتامبر به کشور جمهوری اسلامی ایران اهدا گردید.

" مرات امین الرعایا" با ارائه گزارش حجم تحت پوشش دوره های مختلف سوادآموزی استان گفت: اعضاء گروه بهبود باید بازدید از کلاس های سوادآموزی را در جهت رشد و رفع نواقص در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانیم از لحاظ کیفی به حد خوبی در سوادآموزی برسیم.

وی با اشاره به کودکان ایرانی باز مانده ازتحصیل بدون مدارک هویتی که سن آن ها از 10 سال بیشتر است و تعداد ان هم در استان زیاد است گفت باید فکری برای این گروه اندیشیده شود تا آن ها هم بتوانن از امتیازات سوادو سوادآموزی در زندگی خود بهره گیرند.

معاون سوادآموزی استان همچنین شیوه نامه ارزیابی غملکرد سوادآموزی را قرائت و اعضاء در مورد آن نظرات خود را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار