رئیس شورای اسلامی شهراسلامشهر :

درعرصه ایثار و فداکاری قهرمانان واقعی شهدا هستند

اسلامشهر ( پانا ) - بمناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی ، جمعی از ورزشکاران و مسئولین به همراه رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اسلامشهر، مزار شهدای گمنام در آرامستان دارالسلام شهرستان را عطرافشانی وگلباران کردند.

کد مطلب: ۸۶۳۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
درعرصه ایثار و فداکاری قهرمانان واقعی شهدا هستند

دراین مراسم ایوب اعلائی رئیس شورای اسلامی شهراسلامشهر وسرمربی تیم ملی کشتی جوانان جمهوری اسلامی ایران ، طی سخنانی با گرامیداشت یادوخاطره شهدا ،اظهارداشت : درعرصه ایثار و فداکاری قهرمانان واقعی شهدا هستند ، که با نثارجان خود امنیت و آسایش واقتدار را برایمان وسرزمین ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی درادامه افزود: امروز شهدای گرانقدر ما یک الگو وسمبلی برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانان ورزشکار هستند که با مددگرفتن ازآنها وارد عرصه رقابتهای ورزشی شده ومدالهای رنگین برای این سرزمین کسب میکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ،تاکید کرد: همانگونه که شهدا درراه دفاع از ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی همه هستی خود را در طبق اخلاص قرارداده ، ورزشکاران در عرصه ورزش هم با تمام توان و قوا و به نام ویاد این شهدا در میادین ورزشی حاضر می شوند.

اعلائی خاطرنشان کرد: پیروی کردن ازاهل بیت(ع) وشهدا وگام برداشتن درمسیراین ماندگاران تاریخ ، مهمترین وظیفه هرایرانی بویژه ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی است و قهرمانان و ورزشکاران ما درعرصه های مختلف نشان داده اندکه ، به یاداین شهدا بوده و همواره ادامه دهنده راه پرفروغ این عزیزان هستند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار