تکواندو گرندپری؛ رقبای هادی‌پور و عاشورازده معرفی شدند

تهران (پانا) - قرعه کشی مبارزات وزن 58- کیلوگرم در مرحله چهارم مسابقات گرندپری 2018 انجام و آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده نمایندگان ایران در روز دوم این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

کد مطلب: ۸۶۳۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تکواندو گرندپری؛ رقبای هادی‌پور و عاشورازده معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از صبح امروز(جمعه - 27 مهرماه) در "منچستر" انگلیس آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

فردا (شنبه - 28 مهرماه) و در روز دوم مبارزات اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان پیگیری می‌شود و آرمین هادی‌پور و فرازن عاشورزاده رو در روی رقبایشان قرار می گیرند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 11:30 تا 15:30 و 17 تا 20 (به وقت تهران) و رقابت‌‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت 21:30 تا 00:30 پیگیری خواهد شد.

عصر امروز (جمعه - 27 مهرماه) قرعه کشی رقابت‌های روز دوم انجام و بر همین اساس رقبای آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در این دوره از مسابقات مشخص شدند.
آرمین هادی‌پور نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان ابتدا باید با «سرگیو سوزوکی» از ژاپن دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018 مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف برنده روسیه و تایلند می رود.

فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در آن سوی جدول، در نخستین گام رو در روی «گاشیم مگمدوف» از آذربایجان نایب قهرمان نوجوانان 2016 قرار می‌گیرد و پس از آن باید با برنده اسپانیا و بلژیک دیدار کند.
هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 ایاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار