آغاز نمایش آثار سینمایی در نوش آباد

کاشان (پانا) - دبیر کارگروه فرهنگی شورای اسلامی شهر نوش آباد از آغاز نمایش آثار سینمایی با فیلم تنگه ابوقریب در تالار 200 نفری شهید راحمی این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز نمایش آثار سینمایی در نوش آباد

امیر کدخدایی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: امروز باید با همه ابزاری که داریم برای توسعه فرهنگی کشور استفاده کنیم و نمایش آثار سینمایی بخشی از این فرآیند است.

وی افزود: در مناطقی که سینما وجود ندارد اکران آثار سینمایی در فضاهایی مثل مدرسه ، کتابخانه و حسینیه می تواند یک فرصت برای تشویق مردم به وی‍ژه نسل جوان و نوجوان برای تماشای فیلم و عرضه فرهنگ‌ و اندیشه‌های مورد نیاز برای توسعه فرهنگی جامعه تلقی شود.

وی تصریح کرد: در دنیای معاصر سینما و فیلم، آثار و کارکردهای مثبتی برای بسترسازی و عملیاتی کردن برنامه ها و راهبردهای کلان ملی و بین المللی دارد که در کشورهای توسعه یافته تلاش می کنند که مردم برنامه مشخصی برای رفتن به سینما رفتن و فیلم داشته باشند.

وی تاکید کرد: در کشور ما هم، سینما مخاطبان خاص خود را دارد، هر چند که نسبت به گذشته افزایش یافته است ولی نسبت به سایر کشورها هنوز فاصله بسیاری دارد با این وجود نباید نسبت به تاثیر عمیق سینما بر زندگی مردم و روابط اجتماعی بی توجه بود.

دبیر کارگروه فرهنگی شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: واقعیت این است که سینما، یکی از ابزارهای فرهنگ سازی در دنیا محسوب می‌شود که تاثیر آن را به سرعت می‌توان در میان مردم کوچه و بازار دید و امیدواریم با حمایت دستگاههای مربوط بتوانیم این حرکت را استمرار بدهیم.

کدخدایی افزود: در اولین اکران سینمای سیار که در سه سانس انجام شد، 800 نفر از شهروندان نوش آباد به تماشای فیلم تنگه ابوقریب نشستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار