معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

ابلاغ دستورالعمل و شیوه نامه اجرای نهضت ملی حفظ قرآن کریم

ایلام (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: دستورالعمل و شیوه نامه اجرای نهضت ملی حفظ قرآن کریم با تاکید بر حفظ جزء سی ام قرآن کریم به کلیه شهرستان ها و مناطق ابلاغ گردید.

کد مطلب: ۸۶۳۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ دستورالعمل و شیوه نامه اجرای نهضت ملی حفظ قرآن کریم

یداله جایدری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت : به استناد دستورالعمل ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم و همچنین راهکارشماره 3-1 سند تحول بنیادین و در اجرای عملی نمودن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم دستورالعمل و شیوه نامه اجرای نهضت ملی حفظ قرآن کریم با تاکید بر حفظ جزء سی ام قرآن کریم به کلیه شهرستان ها و مناطق تابعه استان ابلاغ گردید.

جایدری افزود: امیدواریم با اولویت قرار دادن این عزم ملی و به کارگیری تمام ظرفیت های آموزشی و پرورشی بتوانیم شاهد ایجاد یک موج عظیم در رابطه با حفظ قرآن کریم در مدارس باشیم .

وی همچنین اظهار نمود: نهضت ملی حفظ قرآن کریم با تکیه بر جزء سی ام قرآن بیشترین جامعه هدف آن دانش آموزان دوره ی ابتدایی است اما سایر دانش آموزان و فرهنگیان عزیز نیز مشمول این طرح خواهند بود لذا همه ما باید کمک کنیم تا دانش آموزان ما در این مسیر با توجه به آیه مبارکه قرآن کریم:«إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ» قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار