هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت به کار خود پایان داد

تهران (پانا) - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پس از چهار روز برگزاری و استقبال مقام‌های بخش‌های مختلف دولتی و خصولتی به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۸۶۲۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت: در طول روزهای برگزاری نمایشگاه صنعت، معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهندس جهرودی مدیر عامل سایپا، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل این نمایشگاه حضور یافتند و ضمن بازدید از غرفه‌ها و سالن‌های نمایشگاهی؛ در جریان آخرین پیشرفت‌ها و همچنین مسائل و مشکل‌های تولیدکنندگان قرار گرفتند.

محمد خضرایی قهرمانی مدیر عامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو و رئیس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گفت: امسال نمایشگاه با استقبال خوب اهالی صنعت قرار گرفت و هر روز شاهد حضور جمع کثیری از صاحبان بخش‌های مختلف صنایع در نمایشگاه بودیم.

وی اضافه کرد: ما تلاش کردیم هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت صرفا یک نمایشگاه کالا محور نباشد و بر این اساس موضوع علم و دانشگاه را هم در این نمایشگاه درگیر کردیم و بیش از 20 نشست علمی و تخصصی با حضور استادان دانشگاه‌ها و کارشناسان برگزار کردیم.

مهندس قهرمانی از برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه در سال آینده خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت را منسجم تر و با برنامه‌های متنوع‌تر و با حضور تعداد بیشتری از کشورهای جهان برگزار کنیم.

مدیر عامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو و رئیس ستاد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گفت: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع و در 8 سالن و فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 180 شرکت خارجی از یازده کشور جهان و 380 شرکت داخلی حضور داشتند،گفت: آلمان، هند، چین، تایوان،روسیه، ژاپن، الجزایر، سوئیس، ایتالیا، چک و فرانسه کشورهایی هستند که در کنار شرکت‌های ایرانی، نوین ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده بودند.

مدیر عامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو اضافه کرد: اهمیت بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خاورمیانه موجب شده بود تا تعدادی از کشورهای خارجی از جمله هند، چین و آلمان بصورت پاویون در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

گفتنی است این نمایشگاه که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خاورمیانه محسوب می‌شود، با حضور و مشارکت بیش از 560 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و یازده کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار