امام جمعه کاشمر: بچه ها گنج هستند و باید شکوفا شوند

کاشمر(پانا)- امام جمعه کاشمرکه در مراسم افتتاحییه نمایشگاه کودک ومحرم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کرده بود گفت: بچه ها یک گنج هستند وباید این گنج را حفظ کنند.

کد مطلب: ۸۶۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه کاشمر: بچه ها گنج هستند و باید شکوفا شوند

حجه الاسلام سیدکاظم درافشان طباطبایی امام جمعه کاشمر در گفتگویی صمیمی به خبرنگار پانا گفت: بچه های ما جواهرند و جواهر وجودشان همان استعدادشان است و همه امید ها به جوانان است.

امام جمعه کاشمر به جوانان توصیه کرد: برای کار بسیار مهم آماده شوند زیرا دشمن قصد نابودی دین و اعتقادات و شرف انسانی آنها را دارد.

وی ادامه داد: دعای من این است که خدا شما جوان ها را حفظ کندو شر دشمنان را از شما دفع نمایدوی افزود من در این جوانان گنج ها و امید ها می بینم و جوانان امید کشور هستند.

وی گفت: من از مردم انتظار دارم قدر جوان ها و نوجوان ها را بدانند و در شکوفایی استعداد آنها بکوشندوبه نگاه بچگانه به آنها نگاه نکنندوآنها را بزرگ بشمارندچون آنها گنجینهای پنهانی هستند که باید کشف شوند.

وی به دانش آموزان توصیه کرد: قدر استعدادهایشان را بدانند و به حرف ها و نصیحت های بزرگتر ها گوش کنند چون ما خوبی و سعادت آنها را می خواهیم و توصیه دیگر اینکه مراقب توطئه های دشمنان باشند.

امام جمعه کاشمر به خبرنگار پانا که هنرمند و مداح وبه ویژه قاری برتر قرآن در شهرستان نیز هست توصیه کرد: هنگام تلاوت قرآن به ترجمه و تفسیر آن هم توجه کرده و دعا کرد در پناه قرآن موفق باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار