توزیع هفت هزار بسته نوشت افزار در سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا)- رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور گفت :هفت هزار بسته نوشت افزار شامل کیف، دفتر، خودکار و غیره میان دانش آموزان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

کد مطلب: ۸۶۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع هفت هزار بسته نوشت افزار در سیستان و بلوچستان

محمد علی کوزه گر در مراسم توزیع نوشت افزارهای اهدایی به دانش آموزان مدرسه دخترانه حضرت خدیجه کبری(س) شهرستان زاهدان اظهار کرد: توزیع این میزان لوازم التحریر در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رسیدگی به مناطق کم برخوردار انجام شده است.

وی ادامه داد: کمپینی به نام «لبخند مهر» در کشور تشکیل شده که هدف آن تامین اقلام مصرفی دانش آموزان کم برخوردار با کمک خیران و ارگان های مختلف است.

رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی به جمع آوری بیش از 80 هزار بسته نوشت افزار در کشور اشاره کرد و افزود: این تعداد نوشت افزار در مناطق محروم کشور توزیع می شود.

وی با قدردانی از تمام خیرانی که در تهیه نوشت افزارها برای دانش آموزان مناطق محروم کشور، بهزیستی را یاری رساندند گفت: طرح لبخند مهر بدون هیچ گونه تبلیغاتی راه اندازی شد که به خواست خدا خیران زبادی از سراسر کشور دست به دست هم داده و ما را در این طرح همراهی کردند.

دکتر محمد تقی زاده یکی از خیران تهرانی نیز در این مراسم اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به خاطر شرایط سخت و کم برخورداری که دارد یکی از مراکز اصلی توزیع این سبد نوشت افزار است.

وی ادامه داد: پویش لبخند مهر یکی از پویش های مهم مردمی است که خیران بسیاری برای کمک به دانش آموزان در این طرح شرکت کردند.

این خیر تهرانی تصریح کرد: سازمان بهزیستی با بیش از 180 شاخه کاری مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد و اجرای چنین طرح هایی به تنهایی و بدون همکاری خیران امکان پذیر نیست.

مدیر کل بهزیستی استان نیز در این مراسم گفت: طرح لبخند مهر با همکاری آموزش و پرورش، بهزیستی و خیران کشور انجام و استقبال خوبی از این طرح شده است.

محمد رضا سراوانی گفت: این طرح برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار