مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام: مدارس مهران ایام اربعین 97 تعطیل نیست

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تعطیلی مدارس مهران در ایام اربعین حسینی در دستور کار نبوده و اهتمام این اداره کل بر برقراری کلاس های درس مدارس این شهرستان است.

کد مطلب: ۸۶۲۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام: مدارس مهران ایام اربعین 97 تعطیل نیست

اسفندیار رستم زاد ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی تاکید کرد: در ایام اربعین حسینی که شهر مهران پذیرای زائران فراونی از سراسر کشور عزیزمان است تلاش ما بر این است که از تعطیلی مدارس مهران در این ایام جلوگیری شود تا به فعالیت آموزشی مدارس این شهر خللی وارد نشود.
وی گفت: مهران جزء مناطق گرمسیری استان است به همین علت امتحانات پایان سال طبق روال معمول زودتر برگزار می شود و تعطیلی کلاس های درس در نهایت به فرایند تعلیم و تربیت و دانش آموزان ضربه ای جبران ناپذیر خواهد زد .مدیرکل آموزش و پرورش ایلام افزود: با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین حسینی در این استان که بیشتر آن مربوط به شهرستان مهران است این اداره کل برای اسکان زائران اربعین حسینی مشارکت خواهد داشت.
رستم زاد ادامه داد: آموزش و پرورش به منظور رفاه بیشتر زائرین اباعبدالله حیاط مدارس، زمین ها و ورزشگاه های دانش آموزی شهر مهران را برای اسکان و پارکینگ خودرو ها در اختار زائرین قرار خواهد داد.اسفندیار رستمزاد گفت: به منظور خدمات دهی هرچه مطلوب تر به زائران، ستاد اربعین حسینی در شهرهای مسیر تردد تشکیل و همگام با ستاد اربعین استان آمادگی لازم برای ارایه خدمت به زائران فراهم است.
مرز بین المللی مهران یکی از مهم ترین کانون های تردد زائران به عتبات عالیات محسوب می شود و در ایام اربعین پارسال بیش از چهار میلیون زائر از این مرز تردد کردند که پیش بینی می شود امسال این تعداد افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار