مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر :

امروزه آرامش و امنیت موجود در جامعه را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم

دیر،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت : امروزه آموزش و تربیت دانش آموزان در بستر آرامش شکل می‌گیرد و ما این آرامش و امنیت موجود در جامعه را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم .

کد مطلب: ۸۶۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
امروزه آرامش و امنیت موجود در جامعه را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر ، احمد عبداله زاده به همراه معاونین این مدیریت در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان که به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا در محل دفتر فرماندهی انجام گرفت ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت : نیروی انتظامی اندیشه ناب خود را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته و بی اعتنا به رنگ و لعاب دنیا ، توشه ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده اند و در راستای پاسداری از ارزش های والای امام و انقلاب اسلامی ایران اهتمام لازم را در انجام مأموریت های خطیر خود بکار می گیرند.

عبداله زاده در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی از مجموعه نیروی انتظامی که در جهت حفظ امنیت و آرامش این منطقه تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد .

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دیر ادامه داد: آموزش و تربیت دانش آموزان در بستر آرامش شکل می‌گیرد و ما این آرامش و امنیت موجود در جامعه را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیر نیز در این دیدار پرسنل نیروی انتظامی و معلمین را همکار و یارویاور و مکمل یک دیگر دانست و گفت: همه ما وظیفه ای مشترک در راستای تعلیم و تربیت و مراقبت از فرزندان این مملکت داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر نیز در این دیدار بیان کرد : از همکاری و تعامل آموزش‌وپرورش با ناجا و اجرای برنامه‌های مناسب آموزشی در مدارس قدردانی کرد.

آراوند اضافه کرد : سربازان نظام اسلامی با پیروی از فرامین رهبری مقتدر و با بیداری کامل حافظ خون شهدا بوده و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

وی امنیت را در سایه اعتماد مردم به پلیس امکان پذیر دانست و بیان داشت: کار فرهنگی نیازمند استمرار و طول زمان می باشد تا نتیجه دهد و به ثمر نشیند.

این مقام مسئول افزود : کارکنان نیروی انتظامی نیز مانند معلمان به آموزش‌وپرورش کمک می‌کنند تا تعلیم و تربیت دانش آموزان بهتر انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار