دانش‌آموزان هنرستان کاردانش شهیدگمنام شهرستان مینودشت «گل کاشتند»

گرگان (پانا) - در راستای تولیدمحور شدن هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای، دانش‌آموزان هنرستان کاردانش شهیدگمنام شهرستان مینودشت «گل کاشتند».

کد مطلب: ۸۶۱۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان هنرستان کاردانش شهیدگمنام شهرستان مینودشت «گل کاشتند»

گلخانه این هنرستان با حضور مسئولان شهرستان مینودشت افتتاح شد. علی قزلسفلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان مینودشت گفت: این گلخانه در فضایی به مساحت 300 متر مربع تأسیس شده است که انواع گل ها در این محل تکثیر می‌شود و به فروش می‌رسد.

قزلسفلو همچنین با تأکید بر اهداف تأسیس هنرستان‌ها اظهار کرد: قبل ازتأسیس این گلخانه در زمینه صنایع چوب و تأسیسات و برق هم فعالیت‌های خوبی داشته‌ایم که به درآمدزایی هم رسیده‌ایم. خدا را شاکریم که امروز فرصتی ایجاد شده است که دانش‌آموزان با میل و رغبت در هنرستان‌ها و در رشته مورد علاقه خود ثبت نام می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مینودشت بیان کرد: دانش‌آموزان با رغبت بسیار خوبی در کارگاه‌های عملی و کارگاه‌های تولیدمحور و خصوصاً در بخش کاشت و تکثیر گل در این گلخانه شرکت می‌کنند.

وی اشاره کرد که تجربه نشان داده است با دانش تئوری و عملی که دانش آموزان در این هنرستان کسب می‌کنند در آینده مشکل اشتغال نخواهند داشت و به آسانی می‌توانند بازار کسب و کار برای خود فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار