فرماندار اسلامشهر :

اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا منتخبین مردم برای مطالبه گری هستند

اسلامشهر (پانا) - نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر با حضورفرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا منتخبین مردم برای مطالبه گری هستند

در این نشست که داود بیات سرمدی معاون امور فنی و عمرانی فرماندار نیز حضور داشت، مسعود مرسلپور در سخنانی در اظهار داشت: مسئولان شهرستان و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید اقدامی کنند که باعث تضعیف نظام اسلامی و بدبینی مردم شود.
وی در ادامه تصریح کرد: تبدیل کردن مجموعه های مختلف به اکثریت و اقلیت شاید امری طبیعی باشد اما این اتفاق در شوراها آثار زیانباری دارد و اعضای شورا باید ضمن احترام به نظرات و عقاید یکدیگر در جهت رفع مشکلات مردم و آماده کردن زمینه مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب از سوی شهرداری به شهروندان همدل و همراه باشند.
مرسلپور با بیان اینکه افرادی که از بیرون سعی می کنند اعضای شورا را هدایت کنند به دنبال تامین منافع خودشان هستند، گفت: نباید اجازه دهیم برخی دخالت ها از خارج از مجموعه شورا باعث ایجاد خلل در کار مردم شود.
وی با اشاره به اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا منتخبین مردم برای مطالبه گری هستند، افزود: اعضای شورای شهر نباید صرفاً به امورات مربوط به شهرداری ها بپردازند، بلکه آنان به عنوان نمایندگان مردم باید بر اساس آنچه که در قانون اساسی نیز تصریح شده از طریق مسئولان ادارات و دستگاههای اجرایی به دنبال رفع مشکلات شهر در حوزه های مختلف باشند.
فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: باید همه تلاش کنیم تا در سایه وحدت و همدلی و تعامل دوسویه برای رشد و توسعه اسلامشهر گام های اساسی برداشته شود چرا که مردم نجیب اسلامشهر شایسته امکانات و خدمات به مراتب مطلوبتری هستند و توجه نشان دادن به مسائل حاشیه ای ما را از رسیدن به اهدافمان دور خواهد کرد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار