برگزاری نشست تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای 40 ساله انقلاب در زاهدان

زاهدان(پانا)- نشست تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با حضور سردار نقدی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای 40 ساله انقلاب در زاهدان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد و جایگاه رفیع و پر افتخاری آن، اظهار کرد: ما قدردان داشته های خود هستیم و هرگز از آنان غفلت نخواهیم کرد تا زمینه برای سوءاستفاده دشمنان به جهت کمرنگ کردن این ارزش ها فراهم شود.

سردار امان الله گشتاسب گفت: امروز این کشور و نظام خود دلیل رعب و وحشت دشمنان منطقه است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شکست های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در عرصه نظامی، آنان به دنبال ضربه زدن به نظام و تضعیف آن با بهره گیری از ابزار تحریم ها و فشار اقتصادی هستند.

وی گفت: دشمن و معاندان، عظمت ایران اسلامی را نمی‌خواهند و تلاش دارند خدمات نظام را به مردم بی اهمیت جلوه دهند .

سردار امان الله گشتاسب ادامه داد: دشمنان تلاش دارند این خدمات را که نظام در تمام دنیا ارایه داده کمرنگ کند و باید تلاش کنیم خدمات ارائه شده به مردم توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی جلسات بازگو شود تا دشمن بداند اقداماتش بی فایده است .

وی افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان همواره در همراهی و حمایت از انقلاب اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری و امام راحل سابقه درخشانی دارند و تاریخ نشان داده مردم استان چه شیعه و سنی در کنار هم تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند .

سردار گشتاسب بیان کرد: قطعا دشمنان اسلام نخواهند توانست در این استان حرکتی انجام دهند زیرا ما همیشه برای دفاع و صیانت از دستاورد های نظام آمادگی کامل داریم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار